BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Ogłoszenie o naborze

Ogłoszenie o naborze na podinspektora w Urzędzie Miejskim w Piszu

Og. 2110.15.2014                                                                              Pisz 16.07.2014 r.

Burmistrz Pisza 12-200 Pisz ul. Gustawa Gizewiusza 5 informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na podinspektora w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Urzędzie Miejskim w Piszu

I. Miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5,

II. Wymagania niezbędne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku:

Kandydatem może być osoba, która:

 

  1. jest obywatelem polskim,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  5. posiada co najmniej wykształcenie wyższe,
  6. posiada co najmniej pięcioletni staż pracy,
  7. posiada co najmniej roczny staż pracy na stanowiskach urzędniczych lub pomocniczych w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm. ) lub na stanowiskach urzędniczych o których mowa w art. 2 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej ( Dz. U. Nr 227 poz. 1505 z późn. zm.) lub na stanowiskach urzędniczych lub pomocniczych w jednostkach o których mowa w art. 1 ust.1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 269 ) lub na stanowiskach pomocniczych w jednostkach o których mowa w art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych.

 

III. Wymagania dodatkowe:

     1.   umiejętność pracy w zespole,

  1. biegła znajomość obsługi komputera,

 

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku podinspektora:

 

  1. Prowadzenie spraw związanych z komunikacją miejską.
  2. Prowadzenie spraw dotyczących bezdomnych zwierząt.
  3. Prowadzenie ewidencji cmentarzy wojennych.
  4. Prowadzenie rejestru miejsc pamięci narodowej.
  5. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i zarządzaniem cmentarzami komunalnymi.
  6. Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem siecią dróg gminnych, wewnętrznych i dojazdowych do gruntów rolnych.
  7. Opracowywanie planów remontów i napraw dróg gminnych w oparciu o składane wnioski i okresowe przeglądy.
  8. Prowadzenie i bieżące aktualizowanie rejestru dróg gminnych i mostów gminnych.
  9. Prowadzenie spraw związanych z orzekaniem w sprawach należących do kompetencji Gminy, a wynikających z ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 260 z późn. zm.)
  10. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i remontami dróg gminnych.
  11. Opracowanie zakresu i koordynacja zadań wynikających z zakresu zimowego utrzymania dróg.
  12. Prowadzenie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego dróg gminnych.      

 

V . Informacja o warunkach pracy:

 

  1. Rodzaj pracy – praca biurowa, w systemie jednozmianowym,
  2. Wymiar czasu pracy : pełny,
  3. Miejsce wykonywania pracy – siedziba Urzędu Miejskiego w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5 12-200 Pisz, także wyjazdy poza siedzibę Urzędu w sprawach służbowych,
  4. Częstotliwość wyjazdów służbowych – średnia,
  5. Stanowisko pracy - stanowisko zlokalizowane w wydzielonym pomieszczeniu  o kubaturze i powierzchni odpowiadającej wymaganiom higieniczno – sanitarnym, wentylowanym o odpowiedniej wysokości i temperaturze, oświetlenie naturalne i sztuczne ogólne , podłogi wyłożone terakotą i wykładzinami,
  6. Praca w pomieszczeniu biurowym ma charakter indywidualny , wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi ludźmi, praca w pozycji siedzącej , stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę , urządzenia biurowe,
  7. Dobry stan urządzeń higieniczno –sanitarnych oraz bardzo dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń,
  8. Warunki pracy zgodne ze stosowanymi regulacjami prawa pracy i przepisami BHP,

 

 

VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2011 r. Nr 127 poz.721 z późn. zm.), wynosi mniej niż 6%,.    

                                                                                            

VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. curriculum vitae,
  2. list motywacyjny,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  5. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  6. zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
  7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji i po jej zakończeniu,

 

 

VIII. Sposób i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Podinspektor ” lub przesłać listem, w terminie do dnia 28.07.2014 r. do godz. 15:00 na adres Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5 pok. 17 tel. 87 4241205, www.pisz.pl,

Data powstania: środa, 16 lip 2014 14:09
Data opublikowania: środa, 16 lip 2014 15:22
Data przejścia do archiwum: środa, 30 lip 2014 08:14
Opublikował(a): Barbara Damięcka
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1112 razy