BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

ZAPYTANIE OFERTOWE

Świadczenie usług w zakresie wyłapywania bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt z terenu gminy Pisz.

Pisz, 23.02.2017 r.

GKI. 6140.11.2017

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

Gmina Pisz zaprasza do złożenia oferty cenowej na „Świadczenie usług w zakresie wyłapywania bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt z terenu gminy Pisz”.

 

Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług w zakresie wyłapywania bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt z terenu gminy Pisz” tj. wyłapywanie w sposób profesjonalny i humanitarny bezdomnych lub pozostawionych bez opieki psów, transportu oraz ich umieszczanie w schronisku. Usługę należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. Nr 116, poz. 753).

 

W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania czynności zgodnie ze wzorem umowy.

 

Termin wykonania zamówienia: od dnia 10.03.2017 r. do dnia 31.12.2017 r.

 

Kryteria wyboru oferty: cena jednostkowa brutto oferty w odniesieniu do 1szt. bezdomnego lub pozostawionego bez opieki psa tj. odłowionego, przewiezionego  i umieszczonego w schronisku. W ofercie należy podać ceny netto i brutto oraz wysokość podatku VAT za wykonanie czynności zawartych we wzorze umowy w odniesieniu do 1szt. bezdomnego lub pozostawionego bez opieki psa.

 

W załączeniu wzór umowy, która zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą.

Warunki płatności: przelew 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.

Kary umowne:   zgodnie ze wzorem umowy.

 

Gwarancja jakości: nie dotyczy.

Rękojmia za wady: nie dotyczy.

 

Ofertę należy złożyć w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Piszu lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Piszu, ul. G. Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, lub przesłać w postaci elektronicznej na adres: pisz@home.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.02.2017 r. do godz. 1200 .

 

Szczegółowych informacji o zamówieniu udzielają:   Elżbieta Sadłowska tel. 87 424 12 22

                                                                                     Adam Rutkowski tel. 87 424 12 06

 

Załącznik:

- wzór umowy

 

 

 

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 23 lut 2017 11:01
Data opublikowania: czwartek, 23 lut 2017 12:21
Data przejścia do archiwum: wtorek, 28 lut 2017 12:07
Opublikował(a): Adam Rutkowski
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1731 razy