BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy

Org. 2110.14.2017                                                                               Pisz, 11.05.2017 r. 

 

Burmistrz Pisza 12-200 Pisz ul. Gustawa Gizewiusza 5  informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na podinspektora w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Piszu

 

 

 

I. Miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5,

 

II. Wymagania niezbędne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku:

 

Kandydatem może być osoba, która:

 

 



1. jest obywatelem polskim,

 

2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

 

3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

 

4. cieszy się nieposzlakowaną opinią,

 

5. posiada co najmniej wykształcenie wyższe pierwszego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku budownictwo lub energetyka.



 

 

III. Wymagania dodatkowe:



1. umiejętność pracy w zespole,

 

2. biegła znajomość obsługi komputera, w tym programów do kosztorysowania,

 

3. znajomość przepisów prawa w szczególności dotyczących: prawa budowlanego, postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych, samorządu gminnego

 

4. doświadczenie zawodowe – przy wykonywaniu podobnych czynności, na pokrewnych stanowiskach

 

5. uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej albo uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej albo uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń



 IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku podinspektora:

  1. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją, nadzorowaniem i rozliczaniem inwestycji i remontów inwestycyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
  2.  Opracowywanie projektów umów oraz nadzorowanie zawierania umów z wykonawcami w zakresie przygotowywania inwestycji infrastrukturalnych.
  3.  Uzgadnianie inwestycji infrastrukturalnych prowadzonych przez inwestorów zewnętrznych na terenie gminy Pisz.
  4.  Współpraca z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie finansowania wspólnych przedsięwzięć dotyczących infrastruktury technicznej.
  5.  Udzielanie pomocy w zakresie spraw technicznych kierownikom jednostek organizacyjnych Gminy.
  6.  Opracowywanie informacji o stanie technicznym budynków będących własnością Gminy lub użytkowanych przez Gminę lub jednostki organizacyjne Gminy.
  7.  Kontrola zgodności dokumentacji technicznej z zawartymi umowami o roboty budowlane.
  8.  Opracowywanie kosztorysów inwestorskich na roboty budowlane w tym remontowe realizowane przez Gminę Pisz.
  9.  Przygotowywanie założeń do zlecania dokumentacji technicznej.
  10.  Nadzór w zakresie otrzymywanej dokumentacji projektowej i kosztorysowej.
  11.  Prowadzenie, w zakresie działania Wydziału, spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych i ich dokumentacją w myśl ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm. ).



 V. Informacja o warunkach pracy:



1. Rodzaj pracy – praca biurowa, w systemie jednozmianowym,

 

2. Wymiar czasu pracy - pełny,

 

3. Miejsce wykonywania pracy – siedziba Urzędu Miejskiego w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5 12-200 Pisz, także wyjazdy poza siedzibę Urzędu w sprawach służbowych,

 

4. Częstotliwość wyjazdów służbowych – średnia,

 

5. Stanowisko pracy - stanowisko zlokalizowane w wydzielonym pomieszczeniu  o kubaturze i powierzchni odpowiadającej wymaganiom higieniczno – sanitarnym, wentylowanym o odpowiedniej wysokości i temperaturze, oświetlenie naturalne i sztuczne ogólne , podłogi wyłożone terakotą i wykładzinami,

 

6. Praca w pomieszczeniu biurowym ma charakter indywidualny , wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi ludźmi, praca w pozycji siedzącej , stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę ,urządzenia biurowe,

 

7. Dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz bardzo dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń,

 

8. Warunki pracy zgodne ze stosowanymi regulacjami prawa pracy i przepisami BHP,



 VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu:

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu  w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2046, z późn. zm.), wynosi więcej niż 6 %.    

 

                                                                                              

 

 

 

VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

 



1. kopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie ( kserokopia dowodu osobistego lub ważnego polskiego paszportu),

 

2. curriculum vitae,

 

3. list motywacyjny,

 

4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

 

5. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta z pełni praw publicznych,

 

6. zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,

 

7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji i po jej zakończeniu,



 

 

 VIII. Sposób i termin składania ofert:

 

 

 

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „podinspektor ” lub przesłać listem, w terminie do dnia 24.05.2017 r. do godz. 15:00 na adres Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5 pok. 17 tel. 87 4241205, www.pisz.pl, e-mail: pisz @home.pl

Data powstania: czwartek, 11 maj 2017 14:07
Data opublikowania: czwartek, 11 maj 2017 14:58
Data przejścia do archiwum: środa, 24 maj 2017 17:37
Opublikował(a): Bartłomiej Sienkiewicz
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1802 razy