BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

na świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zielonych w mieście i gminie Pisz

Burmistrz Pisza informuje, iż w dniu 13 grudnia 2017 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 632181-N-2017 zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu na świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zielonych w mieście i gminie Pisz. Zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.) na niniejszej stronie internetowej zostaje zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Termin składania ofert – 21 grudnia 2017 r., godz. 10:00.

Poniżej treść ogłoszenia zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. poz. 1127) oraz pełna wersja SIWZ w wersji elektronicznej.

Pliki do pobrania:

Data powstania: środa, 13 gru 2017 14:12
Data opublikowania: środa, 13 gru 2017 14:53
Data przejścia do archiwum: piątek, 22 gru 2017 08:11
Opublikował(a): Joanna Banach
Zaakceptował(a): Bartłomiej Sienkiewicz
Artykuł był czytany: 162 razy