BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

O G Ł O S Z E N I E o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 60 000 euro

na wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Kwik, gm. Pisz oraz zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Pisz w części objętej projektem planu miejscowego dla wsi Kwik gm. Pisz.,
Gmina Pisz, ul. Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, województwo warmińsko-mazurskie, powiat piski, tel. 0-87 423 52 10, www.pisz.pl, e-mail: pisz@home.pl ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Kwik, gm. Pisz oraz zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Pisz w części objętej projektem planu miejscowego dla wsi Kwik gm. Pisz., zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą. Wspólny słownik zamówień – CPV 74.25.10.00-3

Termin realizacji przedmiotu zamówienia – jeden rok od dnia podpisania umowy.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Kwik, gm. Pisz oraz zmiana Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Pisz w części objętej projektem planu miejscowego dla wsi Kwik gm. Pisz. W planie dla obszaru części wsi Kwik , gm. Pisz ( 37 ha) zmienia się przeznaczenie gruntów rolnych na grunty związane z rekreacją i turystyką.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie wykazu pracowników, z którego wynikać będzie dysponowanie urbanistą, któremu zostanie powierzona funkcja głównego projektanta planów, który posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni oraz kierował opracowaniem nie mniej niż 3 miejscowych planów, które weszły w życie w ciągu ostatnich 3 lat, jak również wykazu zrealizowanych usług, z którego będzie wynikać wykonanie co najmniej 1 usługi o podobnym charakterze i złożoności, co przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, jak również dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień urbanistycznych, dokumentu potwierdzającego przynależność do izby urbanistów oraz oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Dokumenty dotyczące: uprawnień, przynależności do odpowiedniej izby, powinny dotyczyć wykonawcy lub osób, którymi dysponuje wykonawca przy realizacji zamówienia.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosowane będą następujące kryteria:
a) cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia - 60%
b) fachowość opracowania – 40%
Oferty na wykonanie zamówienia należy składać w pokoju nr 35 Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gizewiusza 5 do dnia 05.09.2006r. do godz. 13.00.
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego – Urzędzie Miejskim w Piszu, ul. Gizewiusza 5, pokój nr 35 w dniu 05.09.2006 r. o godz. 13.20.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wadium nie jest wymagane.
Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej www.pisz.pl/bip

Zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień pubicznych (Dz. U> Nr 19 poz. 177 z późn. zm. na niniejszej stronie internetowej zostaje zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało opublikowane na stronach portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 10.08.2006r. pod numerem OWP/2006/08/10-427905
Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 10 sie 2006 13:23
Data opublikowania: czwartek, 10 sie 2006 15:13
Data edycji: sobota, 19 sie 2006 13:59
Data przejścia do archiwum: wtorek, 5 wrz 2006 16:15
Opublikował(a): Anna Bogdanowicz
Zaakceptował(a): Anna Bogdanowicz
Artykuł był czytany: 2157 razy
Ilość edycji: 1