BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Odpowiedź na zapytanie dotyczące treści SIWZ

Dostawa karetki wypadkowej z wyposażeniem
Do zamawiającego wpłynęło w dniu 22 września 2006r. zapytanie dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę karetki wypadkowej z wyposażeniem”. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163) zamawiający udziela odpowiedzi:
1) Ad. 1: nie;
2) Ad.2: w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjału technicznego i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia określonego w ust. 8 pkt. 2 siwz;
3) Ad. 3: wymagania dotyczące oddzielenia kabiny kierowcy od przedziału medycznego reguluje ust. 3 pkt 21 lit e siwz;
4) Ad. 4: wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć wypełniony załącznik nr 3 do siwz;
5) Ad. 5: zakres dokumentów, które należy dołączyć do oferty określa ust. 11 pkt 7 siwz;
6) Ad. 6: nie;
7) Ad. 7: szerokość przedziału medycznego określa ust. 3 pkt. 21 lit. b siwz;
8) Ad. 8: zakres dokumentów, które należy dołączyć do oferty określa ust. 11 pkt 7 siwz;
9) Ad. 9a i 9b: opis wyposażenia medycznego zawiera ust. 3 pkt 22 siwz;
10) Ad 9c: nie

Załączniki:
1. treść zapytania
Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 25 wrz 2006 11:42
Data opublikowania: poniedziałek, 25 wrz 2006 11:45
Data przejścia do archiwum: czwartek, 28 wrz 2006 13:01
Opublikował(a): Anna Bogdanowicz
Zaakceptował(a): Anna Bogdanowicz
Artykuł był czytany: 1900 razy