BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

na udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pisz, który przeznaczony będzie na wykonanie zadania pn. "Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Piszu"
Burmistrz Pisza informuje, że w dniu 23 kwietnia 2009 r. została zawarta umowa w procedurze zamówienia publicznego na udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pisz, który przeznaczony będzie na wykonanie zadania pn. "Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Piszu". Umowę zawarto z Warmińsko-Mazurskim Bankiem Spółdzielczym z siedzibą w Piszu przy ul. Gizewiusza 2a. Wykonawca został wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.).

Poniżej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zgodnie z treścią formularza ZP-403.

Pisz: udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pisz, który przeznaczony będzie na wykonanie zadania pn. Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Piszu
Numer ogłoszenia: 67795 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56691 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5, Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241200, 4241223, faks 087 4235429.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pisz, który przeznaczony będzie na wykonanie zadania pn. Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Piszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pisz, który przeznaczony będzie na wykonanie zadania pn. Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Piszu na warunkach określonych ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz. U. Nr 223, poz. 1459). 1) Kwota kredytu: 683 610,00 zł (słownie: sześćset osiemdziesiąt trzy tysiące sześćset dziesięć złotych). 2) Okres wykorzystania kredytu: od 01.08.2009 r. do 31.12.2009 r. 3) Wykorzystanie kredytu: bezgotówkowo. 4) Terminy spłaty kredytu: od stycznia 2010 r. do grudnia 2019 r. w równych ratach miesięcznych płatnych na koniec miesiąca. 5) Terminy spłaty odsetek: od stycznia 2010 r. do grudnia 2019 r. w ratach miesięcznych od kwoty wykorzystanego kredytu, płatnych na koniec miesiąca. 6) Oprocentowanie kredytu: kredyt oprocentowany według zmiennej stopy procentowej; sposób obliczenia stopy procentowej: stopa procentowa ustalona w oparciu o stawkę WIBOR 3M (dla celów wyliczenia ceny należy przyjąć stawkę WIBOR 3M na dzień 31 marca 2009 r. opublikowaną przez NBP) plus stała marża banku w punktach procentowych (marża Wykonawcy przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy). 7) Prowizje: jednorazowa prowizja dla Wykonawcy od kwoty przyznanego kredytu; prowizja dla Banku Gospodarstwa Krajowego w wysokości 0,6 % kwoty przyznanej premii termomodernizacyjnej. Inne prowizje bądź opłaty bankowe nie występują. 8) Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco. 9) Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości bądź części bez dodatkowych opłat. 10) Uruchomienie kredytu nastąpi pod warunkiem uzyskania premii termomodernizacyjnej. W przypadku nie uzyskania premii Zamawiający może odstąpić od umowy i nie ponosi z tego tytułu żadnych kosztów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 230233,68 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy, ul. Gizewiusza 2a, 12-200 Pisz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

Cena wybranej oferty: 230233,68
Oferta z najniższą ceną: 230233,68 oferta z najwyższą ceną: 230233,68
Waluta: PLN.
Data powstania: wtorek, 28 kwi 2009 13:13
Data opublikowania: wtorek, 28 kwi 2009 15:46
Data przejścia do archiwum: czwartek, 7 maj 2009 07:28
Opublikował(a): Bartłomiej Sienkiewicz
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1763 razy