BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

w postępowaniu na dostawę fotoradaru wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem dodatkowym dla Gminy Pisz
W związku z rozstrzygnięciem protestu dotyczącego postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ), Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) dokonał następujących zmian w treści SIWZ:
1) w ust. 3 w pkt 4 SIWZ skreśla się lit. c);
2) w ust. 3 w pkt 5 SIWZ skreśla się lit. b).

Zamawiający informuje, iż w związku z niniejszą zmianą treści SIWZ nie przewiduje przesunięcia terminu składania ofert, który upływa z dniem 18 listopada 2009 r. o godzinie 10:00.

Informacja o zmianie treści SIWZ stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia na dostawę fotoradaru wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem dodatkowym dla Gminy Pisz.
Data powstania: wtorek, 17 lis 2009 10:52
Data opublikowania: wtorek, 17 lis 2009 11:20
Data przejścia do archiwum: środa, 18 lis 2009 10:41
Opublikował(a): Bartłomiej Sienkiewicz
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1736 razy