BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

na świadczenie usług w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych oraz kaplicy przycmentarnej
Burmistrz Pisza informuje, że w dniu 29 stycznia 2010 r. zostały zawarte umowy w procedurze zamówienia publicznego na świadczenie usług w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych oraz kaplicy przycmentarnej. Umowy (na zadania nr 1 i nr 2) zawarto z ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Piszu z siedzibą w Piszu, przy ul. Wąglickiej 1. Wykonawca został wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.).

Poniżej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 4 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 12, poz. 69).


Pisz: Świadczenie usług w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych oraz kaplicy przycmentarnej

Numer ogłoszenia: 23681 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9051 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241200, 4241223, faks 087 4235429.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych oraz kaplicy przycmentarnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Pisz. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania. Zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1 dotyczy wykonywania usług w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych położonych: - w Piszu przy ul. Warszawskiej na działkach oznaczonych numerami geodezyjnymi 491, 492 i 493 o łącznej powierzchni 5,4758 ha, - we wsi Turośl na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 110 o powierzchni 0,90 ha. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) prowadzenia spraw związanych z usługami pogrzebowymi, w tym: a) wyznaczania pól kwater grzebalnych i alejek zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza, b) pobierania opłat za miejsca pochówku na cmentarzu, c) nadzoru nad przygotowaniem grobu oraz nad ekshumacją zwłok, d) zakładania i prowadzenia ewidencji grobów zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie prowadzenia ewidencji grobów w programie Administrator Cmentarzy 1,0 firmy Art. Look Gallery s.c. (program ten zapewni Wykonawca), e) prowadzenia księgi pochówków; 2) utrzymania porządku i czystości na terenie cmentarzy i w ich bezpośrednim sąsiedztwie zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008, z późn. zm.) oraz z uchwałą nr XLIX/580/06 Rady Miejskiej w Piszu z dnia 30 czerwca 2006 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na Terenie Gminy Pisz (Dz. Urz. Woj. Warm.-Maz. Nr 107, poz.1748), a w szczególności: a) koszenia trawy z jej wygrabieniem, b) oczyszczania terenów cmentarzy z chwastów i zarośli, c) usuwania odrostów przy drzewach, d) powierzchniowego oczyszczania terenu z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, e) wiosennego i jesiennego usuwania liści, f) wykonywania cięć odmładzających krzewów (skupin) oraz usuwania suchych krzewów, g) zamiatania alejek oraz chodnika przyległego do terenu cmentarza, h) odśnieżania i posypywania piaskiem (bez użycia soli) alejek na cmentarzach oraz chodnika położonego w sąsiedztwie cmentarza, 3) naprawy i bieżącej konserwacji ogrodzenia cmentarzy; 4) uiszczania opłat za pobraną wodę; 5) prowadzenia spraw związanych z wycinką i prześwietlaniem drzew; 6) wywozu śmieci z ww. cmentarzy, w tym: a) ustawienia kontenera KP 7 na terenie cmentarza w miejscowości Turośl - szt. 1 oraz na terenie cmentarza w Piszu przy ul. Warszawskiej - szt. 3, b) ustawienia kontenerów POK 11 na terenie cmentarza w Piszu przy ul. Warszawskiej - szt. 4, c) opróżniania kontenerów - niedopuszczania do przepełnienia się kontenerów, a tym samym zalegania nieczystości wokół kontenerów KP 7 i POK 11. Zamawiający zapewni 4 kontenery POK 11. Wykonawca zapewni kontenery KP 7 w ilości 4 szt. (1 szt. na cmentarzu w Turośli i 3 szt. na cmentarzu w Piszu przy ul. Warszawskiej). W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w ramach wykonania prac objętych zamówieniem, Wykonawca powinien usunąć nieprawidłowości w wykonaniu usługi najpóźniej w 2 godziny od zgłoszenia Zamawiającego. Wykonanie przez Wykonawcę zgłoszonych nieprawidłowości winno być każdorazowo zgłoszone Zamawiającemu pod rygorem uznania prac za niewykonane. Wykonawca zobowiązany będzie w imieniu Zamawiającego do pobierania opłat za korzystanie z miejsca pochówku na cmentarzach na podstawie stawek określonych Zarządzeniem Nr 54/04 Burmistrza Gminy i Miasta Pisz z dnia 14 maja 2004 r. w sprawie opłat za korzystanie z miejsca pochówku na cmentarzach komunalnych na terenie miasta i gminy Pisz. Zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2 dotyczy wykonywania usług w zakresie zarządzania kaplicą przycmentarną. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie nieruchomością, położoną w Piszu przy ul. Spokojnej, oznaczoną nr działki 1171/12 o powierzchni 4370 m2. Nieruchomość zabudowana jest domem pogrzebowym, w skład którego wchodzą następujące pomieszczenia: kaplica, zakrystia, pomieszczenia socjalne, gospodarcze o łącznej powierzchni 332,60 m2. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) zapewnienia prawidłowego funkcjonowania ww. obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem i zasadami prawidłowej gospodarki, 2) wykonywania bieżących napraw ww. obiektu na koszt własny i własnym staraniem, 3) ponoszenia wszelkich kosztów utrzymania i eksploatacji ww. obiektu, 4) przestrzegania przepisów ppoż i bhp, 5) utrzymania ww. obiektu oraz terenów przylegających do niego w czystości, 6) informowania Zamawiającego o awariach i uszkodzeniach nieruchomości, 7) używania ww. obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub jakiegokolwiek zdarzenia powodującego obniżenie wartości ww. obiektu, całkowity koszt przywrócenia stanu początkowego ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany będzie w imieniu Zamawiającego do pobierania opłat za wystawienia ciał w kaplicy zgodnie z Zarządzeniem Nr 44/04 Burmistrza Gminy i Miasta Pisz z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie opłat za usługi świadczone na cmentarzach komunalnych na terenie miasta i gminy Pisz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.71.11.11-5, 70.33.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1

Nazwa: Zadanie nr 1 - zarządzanie cmentarzami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Piszu, ul. Wąglicka 1, 12-200 Pisz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101.752,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 137.615,50

Oferta z najniższą ceną: 137.615,50 / Oferta z najwyższą ceną: 137.615,50

Waluta: PLN.


Część NR: 2

Nazwa: Zadanie nr 2 - zarządzanie kaplicą przycmentarną

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
ADMINISTRATOR Sp. z o.o., ul. Wąglicka 1, 12-200 Pisz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17.392,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 20.801,00

Oferta z najniższą ceną: 20.801,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20.801,00

Waluta: PLN.
Data powstania: środa, 3 lut 2010 10:22
Data opublikowania: środa, 3 lut 2010 14:55
Data przejścia do archiwum: czwartek, 11 lut 2010 07:20
Opublikował(a): Bartłomiej Sienkiewicz
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1993 razy