BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE

Usunięcie drzew

 


Zgodnie z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), Burmistrz Pisza podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 22 września 2010 r. zostało wszczęte postępowanie w przedmiocie wydania decyzji w sprawie usunięcia drzew z działki nr 142/30, położonej w obrębie geodezyjnym Pisz 2.


 


Zgodnie z art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1220 z późn. zm.) Burmistrz Pisza jest organem właściwym do rozpatrzenia przedmiotowej sprawy.


 


Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Piszu, ul. Gizewiusza 5, pokój nr 12.


Ewentualne uwagi czy wnioski mogą być wnoszone:


1)   w formie pisemnej;


2)   ustnie do protokołu;


3)   za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. Nr 130, poz. 1450, z późn. zm.), w terminie 21 dni od daty niniejszego ogłoszenia.


Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Pisza.


Żadne wnioski i zarzuty po upływie powyższego terminu nie będą przyjęte.


Uwagi lub wnioski złożone po upływie powyższego terminu, pozostawia się bez rozpatrzenia.


 


Niniejsze ogłoszenie wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Piszu oraz umieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Piszu od dnia 24.09.2010 r. do dnia 14.10.2010 r.


 


 

Data powstania: piątek, 24 wrz 2010 13:12
Data opublikowania: poniedziałek, 27 wrz 2010 11:15
Data przejścia do archiwum: piątek, 15 paź 2010 08:01
Opublikował(a): Elżbieta Winek
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1510 razy