BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

na dostawę wideokolonoskopu diagnostyczno-zabiegowego

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) dokonał następującej zmiany w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ:

W cz. III w ust. 2 pkt 11 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„11) Wyposażenie: klipsownica wielorazowa oraz 2 (dwa) opakowania klipsów, kleszczyki biopsyjne – min. 5 szt. oraz wyposażenie standardowe do mycia i dezynfekcji.”

Zamawiający informuje, iż w związku z niniejszą zmianą treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie przewiduje przesunięcia terminu składania ofert, który upływa z dniem 16 maja 2011 r. o godzinie 10:00.

Informacja o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia na dostawę wideokolonoskopu diagnostyczno-zabiegowego.

Data powstania: piątek, 13 maj 2011 12:37
Data opublikowania: piątek, 13 maj 2011 12:57
Data przejścia do archiwum: wtorek, 17 maj 2011 08:26
Opublikował(a): Bartłomiej Sienkiewicz
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1762 razy