BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Do zadań obsługi Rady Miejskiej należy w szczególności:

pok. nr. 9
tel. (87) 42 41 224; centrala wew. 224

Inspektor - Helena Tumulska


Do zadań obsługi Rady Miejskiej należy w szczególności:

  1. Organizacyjno-techniczne przygotowywanie sesji Rady oraz spotkań i narad zwoływanych przez Przewodniczącego Rady.
  2. Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą sesji Rady i posiedzeń komisji Rady.
  3. Udostępnianie uchwał Rady.
  4. Prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego wydawanych przez Radę.
  5. Opracowywanie projektów uchwał Rady w sprawach dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji.
  6. Prowadzenie spraw finansowych związanych z funkcjonowaniem Rady.
  7. Przekazywanie do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego i Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie uchwał Rady.
  8. Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem przez Radę honorowego obywatelstwa.
  9. Prowadzenie rejestru interpelacji, zapytań i wniosków radnych.
  10. Opracowywanie do publikacji i udostępnianie aktów prawnych stanowionych przez Radę.
  11. Sporządzanie i przekazywanie sprawozdań dla Głównego Urzędu Statystycznego.
  12. Przygotowywanie wyborów ławników sądowych.
  13. Prowadzenie dokumentacji Przewodniczącego Rady. 
Data powstania: niedziela, 30 gru 2007 18:14
Data opublikowania: niedziela, 30 gru 2007 18:19
Opublikował(a): Lech Szumowski
Zaakceptował(a): Lech Szumowski
Artykuł był czytany: 5588 razy