BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Burmistrz Pisza 12-200 Pisz ul. Gustawa Gizewiusza 5 informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na podinspektora w Wydziale Finansowym w Urzędzie Miejskim w Piszu

Burmistrz Pisza 12-200 Pisz ul. Gustawa Gizewiusza 5 informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na podinspektora w Wydziale Finansowym w Urzędzie Miejskim w Piszu

Org. 2110. 41 .2017                                                                                    Pisz 01.12.2017 r. 

Burmistrz Pisza 12-200 Pisz ul. Gustawa Gizewiusza 5  informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na podinspektora w Wydziale Finansowym w Urzędzie Miejskim w Piszu

 I. Miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5,

II.Wymagania niezbędne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku:

Kandydatem może być osoba, która:

 

  1. jest obywatelem polskim,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  5. posiada co najmniej wykształcenie wyższe

 

 

III. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność pracy w zespole,
  2. znajomość obsługi komputera,

 IV.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku podinspektora:

1.Prowadzenie księgowości:

  - podatku rolnego od osób fizycznych i osób prawnych z terenu wsi w gminie Pisz,

  - podatku od nieruchomości od osób fizycznych i osób prawnych z terenu wsi w gminie Pisz,

  - podatku leśnego od osób fizycznych i osób prawnych z terenu wsi w gminie Pisz,

  - opłat od posiadania psów z terenu wsi w gminie Pisz.

2.Prowadzenie egzekucji w stosunku do zalegających z płatnością:

  - podatku rolnego od osób fizycznych i osób prawnych z terenu wsi w gminie Pisz,

  - podatku od nieruchomości od osób fizycznych i osób prawnych z terenu wsi w gminie Pisz,

  - podatku leśnego od osób fizycznych i osób prawnych z terenu wsi w gminie Pisz,

  - opłat od posiadania psów z terenu wsi w gminie Pisz.

  1. Rozliczanie inkasentów z poboru podatku rolnego, podatku leśnego i podatku od nieruchomości.

4.Prowadzenie rejestru wniosków o zwrot opłaty skarbowej i dokonywanie jej zwrotu.

 

V .Informacja o warunkach pracy:

 

  1. Rodzaj pracy – praca biurowa, w systemie jednozmianowym,
  2. Wymiar czasu pracy - pełny,
  3. Miejsce wykonywania pracy – siedziba Urzędu Miejskiego w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5 12-200 Pisz, także wyjazdy poza siedzibę Urzędu w sprawach służbowych,
  4. Częstotliwość wyjazdów służbowych – średnia,
  5. Stanowisko pracy- stanowisko zlokalizowane w wydzielonym pomieszczeniu  o kubaturze i powierzchni odpowiadającej wymaganiom higieniczno – sanitarnym, wentylowanym o odpowiedniej wysokości i temperaturze, oświetlenie naturalne i sztuczne ogólne , podłogi wyłożone terakotą i wykładzinami,
  6. Praca w pomieszczeniu biurowym ma charakter indywidualny , wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi ludźmi, praca w pozycji siedzącej , stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę , urządzenia biurowe,
  7. Dobry stan urządzeń higieniczno –sanitarnych oraz bardzo dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń,
  8. Warunki pracy zgodne ze stosowanymi regulacjami prawa pracy i przepisami BHP,

VI.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu  w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2016r. poz.2046 z późn. zm.), wynosi więcej niż 6%,.                                                                                                 

 

 

VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. kopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie ( kserokopia dowodu osobistego lub ważnego polskiego paszportu),
  2. curriculum vitae,
  3. list motywacyjny,
  4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta z pełni praw publicznych,
  6. zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
  7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji i po jej zakończeniu,

 

 

 VIII. Sposób i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Podinspektor Fn” lub przesłać listem, w terminie do dnia 12.12.2017 r. do godz. 15:15 na adres Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5 pok. 17 tel. 87 4241205, www.pisz.pl, e-mail: pisz @home.pl

Data powstania: piątek, 1 gru 2017 12:19
Data opublikowania: piątek, 1 gru 2017 13:26
Data przejścia do archiwum: środa, 13 gru 2017 10:31
Opublikował(a): Barbara Damięcka
Zaakceptował(a): Bartłomiej Sienkiewicz
Artykuł był czytany: 158 razy