decyzja ustalająca warunki zabudowy i zagospodarowania terenu
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Architektury i Budownictwa, Siedziba Urzędu Gminy i Miasta w Piszu, ul. Gizewiusza 5, pok. nr 20
Wymagane dokumenty
wniosek o wydanie decyzji ustalającej warunki zabudowy i zagospodarowania terenu,
Gdzie odebrać formularze:
pokój nr 20, parter
Opłaty:
I. Wysokość opłaty skarbowej określa ustawa z dnia 9 września 2000r o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86, poz. 960 z późn. zm.).
1. Opłata skarbowa przy składaniu wniosku wynosi: 5 zł (za podanie) + 50 gr za każdy załącznik,
2. Opłata skarbowa za decyzję ustalającą warunki zabudowy i zagospodarowania terenu uzależniona jest od rodzaju inwestycji.
II. Opłacie skarbowej nie podlegają podania i załączniki do podań oraz decyzje w sprawach budownictwa mieszkaniowego.
1. Po uzgodnieniu wysokości opłaty skarbowej w Wydziale Architektury i Budownictwa (pok. nr 20), dowód wpłaty należy dostarczyć przy odbiorze decyzji.
2. Należną opłatę skarbową można uiścić w kasie Urzędu Gminy i Miasta w Piszu na I piętrze, lub na konto:
Urząd Gminy i Miasta w Piszu
PKO B.P. S.A. O/Pisz
53 10204753 101300609
1. Opłata skarbowa przy składaniu wniosku wynosi: 5 zł (za podanie) + 50 gr za każdy załącznik,
2. Opłata skarbowa za decyzję ustalającą warunki zabudowy i zagospodarowania terenu uzależniona jest od rodzaju inwestycji.
II. Opłacie skarbowej nie podlegają podania i załączniki do podań oraz decyzje w sprawach budownictwa mieszkaniowego.
1. Po uzgodnieniu wysokości opłaty skarbowej w Wydziale Architektury i Budownictwa (pok. nr 20), dowód wpłaty należy dostarczyć przy odbiorze decyzji.
2. Należną opłatę skarbową można uiścić w kasie Urzędu Gminy i Miasta w Piszu na I piętrze, lub na konto:
Urząd Gminy i Miasta w Piszu
PKO B.P. S.A. O/Pisz
53 10204753 101300609
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Termin wydania decyzji uzależniony jest od stopnia złożoności sprawy. Wydanie decyzji zgodne jest z terminami określonymi w Kodeksie postępowania administracyjnego i terminami przewidzianymi w przepisach prawa dla dokonywania określonych czynności.
Tryb odwoławczy:
Od decyzji ustalającej warunki zabudowy i zagospodarowania terenu służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Pisz w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odwołanie należy złożyć w Sekretariacie Urzędu na I piętrze, pok. nr 43.
Inne wskazówki, uwagi:
Decyzję odbiera się osobiście w Wydziale Architektury i Budownictwa (pok. nr 20)
Podstawa prawna:
1. Art.40, ust.1 i 3, art.42, ust.1, ustawy z dnia 7 lipca 1994r o zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 1999r Nr 15 poz. 139 z późn. zm.),
2. Art.39, ust.1,ustawy z dnia 8 marca 1990r o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z dnia 2000r Nr 142 poz 1591 z późn. zm.),
3. Art.104. Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
2. Art.39, ust.1,ustawy z dnia 8 marca 1990r o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z dnia 2000r Nr 142 poz 1591 z późn. zm.),
3. Art.104. Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Barbara Grzeszczak
Zatwierdził
Małgorzata Borak
Data sporządzenia
czwartek, 26 cze 2003 10:41
Data zatwierdzenia
poniedziałek, 30 cze 2003 13:47