Wpis do rejestru wyborców
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Obywatelskich, Kultury i Zdrowia pokój nr 26 , tel./087/ 424 12 19 lub 423 28 47 i /087/ 423 52 10 wew.119
Wymagane dokumenty
1. Wypełniony wniosek o wpisanie do rejestru
wyborców ,
2. Dowód osobisty
wyborców ,
2. Dowód osobisty
Gdzie odebrać formularze:
Druk wniosku o wpisanie do rejestru wyborców można otrzymać w pokoju nr 26
Opłaty:
Podania i decyzje nie podlegają opłacie skarbowej
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Decyzję o wpisaniu lub o odmowie wpisania do rejestru wydaje się w terminie do 3 dni od dnia wniesienia wniosku .
Tryb odwoławczy:
Od decyzji w sprawie odmowy wpisania do rejestru przysługuje prawo wniesienia skargi do Sądu Rejonowego w Piszu za pośrednictwem Burmistrza Pisza w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji .
Inne wskazówki, uwagi:
Do rejestru wyborców z urzędu wpisywani są wyborcy zameldowani na pobyt stały na obszarze gminy . Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców mogą składać wyborcy stale zamieszkali na obszarze gminy bez zameldowania na pobyt stały lub wyborcy nigdzie niezameldowani przebywający na obszarze gminy .
Podstawa prawna:
Ustawa - Ordynacja wyborcza do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 12 kwietnia 2001 r. - Dz. U. Nr 46 poz. 499 z późn. zm. , ustawa o opłacie skarbowej z dnia 9 września 2000 r.- Dz. U. Nr 86 poz.960 z późn. zm.
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Jadwiga Kosmowska
Zatwierdził
Mirosława Wrona
Data sporządzenia
poniedziałek, 30 cze 2003 14:41
Data zatwierdzenia
czwartek, 3 lip 2003 11:38