SESJA
Porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu Nr XXI/12 z obrad Sesji Rady Miejskiej.
4. Informacja Burmistrza Pisza.
5. Zapytania i wnioski sołtysów.
6. Odpowiedzi na zapytania sołtysów.
7. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia Uchwały Nr XIX/271/12 Rady Miejskiej w Piszu z dnia 19 kwietnia 2012 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu farmy wiatrowej.
8. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej projektu Planu Ochrony Mazurskiego Parku Krajobrazowego.
9. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „ Programu Ochrony Środowiska dla Miasta i Gminy Pisz na lata 2012-2015 z perspektywą do roku 2018” .
10. Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Pisz, położonej na terenie gminy Pisz .
11. Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Pisz, położonej na terenie gminy Pisz .
12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „ Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta i gminy Pisz ” .
13. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia " Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pisz”.
14. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.
15. Podjęcie uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych dotyczących zmiany statutów sołectw Gminy Pisz.
16. Interpelacje i zapytania radnych.
17. Odpowiedzi na zapytania radnych.
18. Wolne wnioski i informacje.
19. Zamknięcie obrad.
Przewodnicząca Rady
Lilla Bednarek