SESJA
Porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu Nr XXVI/12 z obrad Sesji Rady Miejskiej.
4. Informacja Burmistrza Pisza.
5. Zapytania i wnioski sołtysów.
6. Odpowiedzi na zapytania sołtysów.
7. Podjęcie uchwały w sprawie podziału gminy Pisz na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.
8. Podjęcie uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Gminy Pisz szkołom i przedszkolom publicznym i niepublicznym, osobom prowadzącym wychowanie przedszkolne w innych formach niepublicznych oraz szkołom niepublicznym o uprawnieniach szkół publicznych, prowadzonym przez organy inne niż minister i jednostka samorządu terytorialnego.
9. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Pisz z Przedsiębiorcami.
10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie powierzenia Spółce pod firmą: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olsztynie zadania własnego Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi oraz wyrażenia zgody na zawarcie przez Gminę umowy wykonawczej niezbędnej dla realizacji projektu pn.: „System zagospodarowania odpadów komunalnych w Olsztynie. Budowa Zakładu Unieszkodliwienia Odpadów”, dofinansowanego ze środków wspólnotowych Unii Europejskiej.
11. Podjęcie uchwały w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne.
12. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wysokości stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia stawki opłaty za pojemnik o określonej pojemności.
13. Podjęcie uchwały w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości na terenie gminy Pisz, komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości.
14. Podjęcie uchwały w sprawie wzoru deklaracji wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości.
15. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
16. Podjęcie uchwały w sprawie Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Miasta i Gminy Pisz.
17. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Pisz na rok 2012.
18. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pisz na lata 2013-2022.
19. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Pisz na rok 2013.
20. Interpelacje i zapytania radnych.
21. Odpowiedzi na zapytania radnych.
22. Wolne wnioski i informacje.
23. Zamknięcie obrad.
Przewodnicząca Rady
Lilla Bednarek