SESJA
Porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu Nr XXXV/13 z obrad Sesji Rady Miejskiej.
4. Informacja Burmistrza Pisza.
5. Zapytania i wnioski sołtysów.
6. Odpowiedzi na zapytania sołtysów.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pisz na lata 2013-2016,
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Pisz na rok 2013.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie ustalenia wysokości diety i zwrotu kosztów podróży dla Sołtysów.
10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Gminy Pisz szkołom i przedszkolom publicznym i niepublicznym, osobom prowadzącym wychowanie przedszkolne w innych formach niepublicznych oraz szkołom niepublicznym o uprawnieniach szkół publicznych, prowadzonym przez organy inne niż minister i jednostka samorządu terytorialnego.
11. Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia części działki stanowiącej własność Gminy Pisz, położonej na terenie Gminy Pisz.
12. Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości stanowiącej własność Gminy Pisz, położonej na terenie gminy Pisz.
13. Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Pisz, położonej na terenie gminy Pisz.
14. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego północnej części miasta Pisz pomiędzy drogą na plażę miejską a granicą administracyjną miasta Pisz.
15. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu farmy wiatrowej.
16. Podjęcie uchwały w sprawie skargi dotyczącej działalności Burmistrza Pisza.
17. Podjęcie uchwały w sprawie skargi dotyczącej działalności Dyrektora i pracowników Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszu.
18. Podjęcie uchwały w sprawie skargi dotyczącej działalności Dyrektora i pracowników Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszu.
19. Podjęcie uchwały w sprawie skargi na działalność Kierownika Ośrodka Profilaktyki i Terapii w Piszu.
20. Podjęcie uchwały w sprawie skargi na działalność Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszu.
21. Podjęcie uchwały w sprawie skargi na działalność Burmistrza Pisza.
22. Podjęcie uchwały w sprawie skargi na działalność Dyrektora Zespołu Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu.
23. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Pisz za I półrocze 2013 r.
24. Interpelacje i zapytania radnych.
25. Odpowiedzi na zapytania radnych.
26. Wolne wnioski i informacje.
27. Zamknięcie obrad.
Przewodnicząca Rady
Lilla Bednarek