Procedury zwiazane z szacowaniem szkód w rolnictwie spowodowanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Burmistrz Pisza informuje, że w związku ze zmianami wprowadzonymi rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 sierpnia 2013 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie realizacji niektórych zadań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (Dz.U. poz. 998) zostały ustalone przez Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego uaktualnione procedury związane z szacowaniem szkód w rolnictwie, spowodowanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi oraz nowe, obowiązujące w bieżącym roku wzory dokumentów.
Druki wniosków można pobrać w Urzędzie Miejskim w Piszu , pok. nr 42 . Wypełniony wniosek należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Piszu w godzinach 7.15 – 15.15.
Wniosek należy wypełnić czytelnie oraz wpisać wszystkie wymagane dane, wymienić wszystkie zwierzęta utrzymywane w gospodarstwie. Wnioski zgłoszone ustnie nie będą rozpatrywane.
Niniejsze ogłoszenie wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Piszu , umieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Piszu oraz na tablicach ogłoszeń w sołectwach na terenie gminy Pisz.
Pliki do pobrania:
- zasady postepowania (doc) 15 kwi 2014 11:59 0,03 MB
- informacja do ustalenia plonów (doc) 15 kwi 2014 11:59 0,01 MB
- wniosek rolnika do urzedu gminy (doc) 15 kwi 2014 12:00 0,05 MB