Zapytanie ofertowe – świadczenie przez Operatora na rzecz Abonenta usługi stałego dostępu do sieci Internet oraz usługi telefonicznej stacjonarnej.
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Gmina Pisz informuje o prowadzonym postępowaniu na świadczenie usług łącza internetowego, transmisji danych oraz świadczenie usług telefonicznych stacjonarnych dla Urzędu Miejskiego w Piszu.
Termin wykonania zamówienia: od dnia 01 lipca 2015 r. do dnia 30 czerwca 2018 r.
Kryteria wyboru oferty: cena - 100 %
Osoby zainteresowane udziałem w postępowaniu, które chcą, aby zostało im przesłane zapytanie ofertowe proszone są o zgłoszenie w postaci elektronicznej na adres: lukasz.kowalczuk@pisz.home.pl lub w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 czerwca 2015 r. do godziny 15.00. Szczegółowych informacji udziela: Dawid Rutka tel. (87) 424-12-18.