Ogłoszenie o naborze
Org. 2110.21.2017 Pisz 20.06.2017 r.
Burmistrz Pisza 12-200 Pisz ul. Gustawa Gizewiusza 5 informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na podinspektora w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Piszu
- Miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5,
- Wymagania niezbędne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku:
Kandydatem może być osoba, która:
- jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiada co najmniej wykształcenie wyższe pierwszego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku budownictwo lub energetyka.
III. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole,
- biegła znajomość obsługi komputera, w tym programów do kosztorysowania,
- znajomość przepisów prawa w szczególności dotyczących: prawa budowlanego, postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych, samorządu gminnego,
- doświadczenie zawodowe – przy wykonywaniu podobnych czynności, na pokrewnych stanowiskach,
- uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej albo uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej albo uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku podinspektora:
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją, nadzorowaniem i rozliczaniem inwestycji i remontów inwestycyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
- Opracowywanie projektów umów oraz nadzorowanie zawierania umów z wykonawcami w zakresie przygotowywania inwestycji infrastrukturalnych.
- Uzgadnianie inwestycji infrastrukturalnych prowadzonych przez inwestorów zewnętrznych na terenie gminy Pisz.
- Współpraca z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie finansowania wspólnych przedsięwzięć dotyczących infrastruktury technicznej.
- Udzielanie pomocy w zakresie spraw technicznych kierownikom jednostek organizacyjnych Gminy.
- Opracowywanie informacji o stanie technicznym budynków będących własnością Gminy lub użytkowanych przez Gminę lub jednostki organizacyjne Gminy.
- Kontrola zgodności dokumentacji technicznej z zawartymi umowami o roboty budowlane.
- Opracowywanie kosztorysów inwestorskich na roboty budowlane w tym remontowe realizowane przez Gminę Pisz.
- Przygotowywanie założeń do zlecania dokumentacji technicznej.
- Nadzór w zakresie otrzymywanej dokumentacji projektowej i kosztorysowej.
- Prowadzenie, w zakresie działania Wydziału, spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych i ich dokumentacją w myśl ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm. ).
V. Informacja o warunkach pracy:
- Rodzaj pracy – praca biurowa, w systemie jednozmianowym.
- Wymiar czasu pracy – pełny.
- Miejsce wykonywania pracy – siedziba Urzędu Miejskiego w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5 12-200 Pisz, także wyjazdy poza siedzibę Urzędu w sprawach służbowych.
- Częstotliwość wyjazdów służbowych – średnia.
- Stanowisko pracy - stanowisko zlokalizowane w wydzielonym pomieszczeniu o kubaturze i powierzchni odpowiadającej wymaganiom higieniczno – sanitarnym, wentylowanym o odpowiedniej wysokości i temperaturze, oświetlenie naturalne i sztuczne ogólne , podłogi wyłożone terakotą i wykładzinami.
- Praca w pomieszczeniu biurowym ma charakter indywidualny , wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi ludźmi, praca w pozycji siedzącej , stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę , urządzenia biurowe.
- Dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz bardzo dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
- Warunki pracy zgodne ze stosowanymi regulacjami prawa pracy i przepisami BHP.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2046 z późn. zm.), wynosi więcej niż 6 %.
VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie ( kserokopia dowodu osobistego lub ważnego polskiego paszportu),
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji i po jej zakończeniu.
VIII. Sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „podinspektor – inwestycje ” lub przesłać listem, w terminie do dnia 30.06.2017 r. do godz. 15:15 na adres Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5 pok. 17 tel. 87 4241205, www.pisz.pl, e-mail: pisz @home.pl