OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Pisza 12-200 Pisz ul. Gustawa Gizewiusza 5 informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na podinspektora w Wydziale Zagospodarowania Przestrzennego i Nieruchomości w Urzędzie Miejskim w Piszu
I. Miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5,
II. Wymagania niezbędne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku:
Kandydatem może być osoba, która:
1. jest obywatelem polskim,
2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5. posiada co najmniej wykształcenie wyższe pierwszego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku administracja lub finanse lub ekonomia lub prawo.
III. Wymagania dodatkowe:
1. umiejętność pracy w zespole,
2. znajomość obsługi komputera,
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku podinspektora:
1. Przygotowanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, oddania w użytkowanie wieczyste, dzierżawę i najem nieruchomości na rzecz osób fizycznych i prawnych oraz ustalania cen, opłat i rozliczeń,
2. Prowadzenie ewidencji nieruchomości położonych na terenie gminy Pisz w zakresie prowadzonych spraw,
3. Prowadzenie spraw związanych z numeracją porządkową nieruchomości,
4. Prowadzenie ewidencji nazw ulic i placów,
V. Informacja o warunkach pracy:
- Rodzaj pracy – praca biurowa, w systemie jednozmianowym,
- Wymiar czasu pracy - pełny,
- Miejsce wykonywania pracy – siedziba Urzędu Miejskiego w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5 12-200 Pisz, także wyjazdy poza siedzibę Urzędu w sprawach służbowych,
- Częstotliwość wyjazdów służbowych – niska,
- Stanowisko pracy - stanowisko zlokalizowane w wydzielonym pomieszczeniu o kubaturze i powierzchni odpowiadającej wymaganiom higieniczno – sanitarnym, wentylowanym o odpowiedniej wysokości i temperaturze, oświetlenie naturalne i sztuczne ogólne , podłogi wyłożone terakotą i wykładzinami,
- Praca w pomieszczeniu biurowym ma charakter indywidualny , wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi ludźmi, praca w pozycji siedzącej , stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę , urządzenia biurowe,
- Dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz bardzo dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń,
- Warunki pracy zgodne ze stosowanymi regulacjami prawa pracy i przepisami BHP,
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 511 ), wynosi więcej niż 6 %.
VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie ( kserokopia dowodu osobistego lub ważnego polskiego paszportu),
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji i po jej zakończeniu,
VIII. Sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Podinspektor ” lub przesłać listem, w terminie do dnia 16.04.2018 r. do godz. 15:00 na adres Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5 pok. 17 tel. 87 4241205, www.pisz.pl, e-mail: pisz @home.pl