Burmistrz Pisza 12-200 Pisz ul. Gustawa Gizewiusza 5 informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na Naczelnika Wydziału Organizacyjnego w Urzędzie Miejskim w Piszu
Org.2110.7.2019 Pisz, 11.04.2019 r.
Burmistrz Pisza 12-200 Pisz ul. Gustawa Gizewiusza 5 informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na Naczelnika Wydziału Organizacyjnego w Urzędzie Miejskim w Piszu
I. Miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5,
II.Wymagania niezbędne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku:
Kandydatem może być osoba, która:
- jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiada co najmniej wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
- posiada co najmniej pięcioletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej pięć lat działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku Naczelnika Wydziału.
III. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość obsługi komputera,
- dyspozycyjność,
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Naczelnika:
- Kierowanie całokształtem pracy wydziału, zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonania zadań wydziału.
- Planowanie i koordynowanie działań dotyczących prawidłowego funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Piszu, w tym remonty, infrastruktura informatyczna, gospodarka środkami trwałymi, zaopatrzenie materiałowo – techniczne Urzędu w media, środki trwałe oraz przegląd i konserwacja wyposażenia biurowego.
- Nadzór nad zapewnieniem prawidłowej obsługi interesantów.
- Nadzór i koordynowanie działań teleinformatycznych w Urzędzie.
- Koordynowanie realizacji zadań wynikających z uchwał Rady Miejskiej, interpelacji, zapytań i wniosków komisji Rady Miejskiej.
- Koordynowanie współpracy z innymi jednostkami samorządu terytorialnego oraz organami administracji rządowej.
- Koordynowanie prac w zakresie przygotowania projektów zarządzeń i sposobu ich wykonania.
- Opracowywanie projektów w zakresie zmian struktury organizacyjnej i regulaminów wewnętrznych.
- Nadzór, koordynowanie i kontrola rozpatrywania skarg, wniosków, listów.
- Nadzór nad kompletowaniem ogólnodostępnych zbiorów przepisów prawnych.
- Nadzór nad Archiwum Zakładowym Urzędu.
- Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem Biuletynu Informacji Publicznej oraz nadzór nad jego funkcjonowaniem w Urzędzie oraz w jednostkach organizacyjnych Gminy.
- Obsługa głównego adresu mailowego Urzędu i odpowiedzialność za skuteczne przekazanie informacji dalej.
- Koordynowanie i nadzór nad organizacją szkoleń i innych form dokształcania zawodowego pracowników.
- Koordynowanie działań mających na celu przeprowadzenie naboru i zatrudnienie nowych pracowników, w tym nadzór nad osobami odbywającymi staż/praktyki.
- Nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych Urzędu Miejskiego w Piszu oraz realizacja i obsługa polityki kierownictwa Urzędu Miejskiego w Piszu w zakresie kadrowo-płacowym, w tym prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy w Urzędzie.
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą Zgromadzeń Wspólników spółek będących w 100% własnością Gminy oraz z wykonywaniem praw i obowiązków wspólnika w tych spółkach.
V. Informacja o warunkach pracy:
- Rodzaj pracy – praca biurowa, w systemie jednozmianowym,
- Wymiar czasu pracy - pełny,
- Miejsce wykonywania pracy – siedziba Urzędu Miejskiego w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5 12-200 Pisz, także wyjazdy poza siedzibę Urzędu w sprawach służbowych,
- Częstotliwość wyjazdów służbowych – średnia,
- Stanowisko pracy- stanowisko zlokalizowane w wydzielonym pomieszczeniu o kubaturze i powierzchni odpowiadającej wymaganiom higieniczno – sanitarnym, wentylowanym o odpowiedniej wysokości i temperaturze, oświetlenie naturalne i sztuczne ogólne , podłogi wyłożone terakotą i wykładzinami,
- Praca w pomieszczeniu biurowym ma charakter indywidualny , wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi ludźmi, praca w pozycji siedzącej , stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę , urządzenia biurowe,
- Dobry stan urządzeń higieniczno –sanitarnych oraz bardzo dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń,
- Warunki pracy zgodne ze stosowanymi regulacjami prawa pracy i przepisami BHP.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 511 z późn. zm. ), wynosi więcej niż 6%.
VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie ( kserokopia dowodu osobistego lub ważnego polskiego paszportu),
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji i po jej zakończeniu.
VIII. Sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „NACZELNIK” lub przesłać listem, w terminie do dnia 25.04.2019r. do godz. 15:15 na adres Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5 pok. 17.
IX. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych :
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1) informuję, iż:
- Administratorem danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie jest Urząd Miejski w Piszu z siedzibą w 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5,
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Piszu możliwy jest pod adresem email: inspektor@pisz.home.pl,
- Dane osobowe osoby ubiegającej się o zatrudnienie przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia PE i RE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.),
4.Dane osobowe osoby ubiegającej się o zatrudnienie przechowywane będą przez okres 5 lat,
5.Osoba ubiegająca się o zatrudnienie posiada prawo do żądania od Administratora danych osobowych dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne,
- Dane osobowe osoby ubiegającej się o zatrudnienie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.