Burmistrz Pisza 12-200 Pisz ul. Gustawa Gizewiusza 5 informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na Dyrektora Zespołu Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu.
Org. 2110.12.2019 Pisz, 11.06.2019 r.
Burmistrz Pisza 12-200 Pisz ul. Gustawa Gizewiusza 5 informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na Dyrektora Zespołu Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu.
I.Miejsce wykonywania pracy – Zespół Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu ul. Dworcowa 2,
II.Wymagania konieczne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku:
Kandydatem może być osoba, która:
- jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiada co najmniej wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
- posiada co najmniej pięcioletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej pięć lat działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku Dyrektora Zespołu Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu.
III. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość obsługi komputera,
- dyspozycyjność, komunikatywność,
- prawo jazdy kat. B,
IV.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Dyrektora Zespołu Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu w szczególności:
- kierowanie Zespołem Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu i reprezentowanie go na zewnątrz,
- nadzorowanie dysponowaniem środkami finansowymi jednostek budżetowych o nazwie „Szkoły” oraz „Przedszkola”,
- organizowanie i koordynacja współpracy szkół i przedszkoli z Burmistrzem Pisza,
- koordynacja współpracy szkół i przedszkoli w zakresie współdziałania z: Skarbnikiem Gminy Pisz, Poradnią Psychologiczno – Pedagogiczną, Kuratorium Oświaty, Szkolnym Związkiem Sportowym, Rejonowym Urzędem Pracy, Wojewódzką Komendą OHP , Rejonową Stacją Sanitarno- Epidemiologiczną w zakresie bhp oraz ochrony zdrowia dzieci i młodzieży,
- organizacja konferencji szkoleniowych dla dyrektorów szkół i przedszkoli, pracowników oświaty,
- kontrola prawidłowości zawierania umów o pracę i awansowania nauczycieli szkół i przedszkoli,
- organizacja kontroli merytorycznej podległych szkół i przedszkoli,
- podejmowanie działań zmierzających do poprawy warunków pracy szkół i przedszkoli,
- opiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w Piszu w sprawach oświaty,
- dokonywanie okresowych analiz i ocen oraz przedkładanie Burmistrzowi Pisza, Radzie Miejskiej w Piszu sprawozdania z realizacji zadań oświaty,
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 511 z późn. zm.), wynosi mniej niż 6%.
VI .Informacja o warunkach pracy:
- rodzaj pracy – praca biurowa, w systemie jednozmianowym,
- wymiar czasu pracy - pełny,
- miejsce wykonywania pracy – siedziba Zespołu Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu ul. Dworcowa 2, także wyjazdy poza siedzibę Zakładu w sprawach służbowych,
- częstotliwość wyjazdów służbowych – średnia,
- stanowisko pracy- stanowisko zlokalizowane w wydzielonym pomieszczeniu o kubaturze i powierzchni odpowiadającej wymaganiom higieniczno – sanitarnym, wentylowanym o odpowiedniej wysokości i temperaturze, oświetlenie naturalne i sztuczne ogólne, podłogi wyłożone terakotą i wykładzinami,
- praca w pomieszczeniu biurowym ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi ludźmi, praca w pozycji siedzącej, stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę, urządzenia biurowe,
- dobry stan urządzeń higieniczno –sanitarnych oraz bardzo dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń,
- warunki pracy zgodne ze stosownymi regulacjami prawa pracy i przepisami BHP.
VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie (kserokopia dowodu osobistego lub ważnego polskiego paszportu),
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji i po jej zakończeniu.
VIII. Sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dyrektor ZEOSP”
lub przesłać listem, w terminie do 30.06.2019 roku do godziny 15:15 na adres
Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5 12 – 200 Pisz pok.17.
IX. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1 ) informuję, iż:
- Administratorem danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie jest Urząd Miejski
w Piszu z siedzibą 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Piszu możliwy jest pod adresem email: inspektor@pisz.home.pl.
- Dane osobowe osoby ubiegającej się o zatrudnienie przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia PE i RE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.).
- Dane osobowe osoby ubiegającej się o zatrudnienie przechowywane będą przez okres 5 lat.
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie posiada prawo do żądania od Administratora danych osobowych dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
- Dane osobowe osoby ubiegającej się o zatrudnienie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowani