Burmistrz Pisza ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy - podinspektor w Urzędzie Miejskim w Piszu
Org. 2110.17.2019 Pisz 10.07.2019 r.
Burmistrz Pisza
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy -
podinspektor w Urzędzie Miejskim w Piszu
I.Miejsce wykonywania pracy
Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz
II.Określenie stanowiska
Podinspektor w Urzędzie Miejskim w Piszu
III. Wymagania, które powinien spełnić kandydat na dane stanowisko:
1.wymagania niezbędne:
- jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- co najmniej wykształcenie wyższe I stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego,
- dyspozycyjność,
- umiejętność biegłej obsługi komputera i sprzętu biurowego,
- dobry stan zdrowia,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
2.wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole,
- dokładność,
- obowiązkowość,
odpowiedzialność.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku podinspektora.
- Organizowanie spotkań, narad, wyjazdów służbowych i konferencji zgodnie z poleceniami Burmistrza, jego Zastępcy, bezpośredniego przełożonego.
- Zbieranie i opracowywanie informacji, sprawozdań dla potrzeb Burmistrza jego Zastępcy i bezpośredniego przełożonego.
- Prowadzenie korespondencji związanej z pracą sekretariatu.
- Przyjmowanie interesantów, gości i ich obsługa.
- Przyjmowanie i przekierowywanie rozmów telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych.
- Prowadzenie rejestrów dotyczących zadań realizowanych przez Wydział Organizacyjny.
V.Informacja o warunkach pracy:
- Rodzaj pracy – praca biurowa, w systemie jednozmianowym.
- Wymiar czasu pracy – pełny.
- Miejsce wykonywania pracy – siedziba Urzędu Miejskiego w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5 12-200 Pisz, także wyjazdy poza siedzibę Urzędu w sprawach służbowych.
- Częstotliwość wyjazdów służbowych – średnia.
- Stanowisko pracy - stanowisko zlokalizowane w wydzielonym pomieszczeniu o kubaturze i powierzchni odpowiadającej wymaganiom higieniczno– sanitarnym, wentylowanym o odpowiedniej wysokości i temperaturze, oświetlenie naturalne i sztuczne ogólne, podłogi wyłożone terakotą i wykładzinami.
- Praca w pomieszczeniu biurowym ma charakter indywidualny , wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi ludźmi, praca w pozycji siedzącej , stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę, urządzenia biurowe.
- Dobry stan urządzeń higieniczno–sanitarnych oraz bardzo dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
- Warunki pracy zgodne ze stosowanymi regulacjami prawa pracy i przepisami bhp.
- Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym podlega służbie przygotowawczej w czasie trwania umowy o pracę na czas określony, zawieranej na czas nie dłuższy niż 6 miesięcy. Służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych, trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem, a pozytywny wynik tego egzaminu jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
- Urząd Miejski w Piszu zastrzega możliwość zatrudnienia wybranego/nej kandydata/tki na czas określony a następnie na czas nieokreślon
VI.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 511 z późn. zm.), wynosi więcej niż 6 %.
VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie (kserokopia dowodu osobistego lub ważnego polskiego paszportu),
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji i po jej zakończeniu,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
- inne dokumenty potwierdzające przygotowanie na proponowane stanowisko pracy.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VIII. Sposób i termin składania ofert:
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Podinspektor w Wydziale Organizacyjnym” lub przesłać listem, w terminie do dnia 25.07.2019 r. do godz. 15:15 na adres Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5 pok. 17.
- Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Piszu po wyżej wymienionych terminie nie będą rozpatrywane.
- Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
- Urząd Miejski w Piszu nie odsyła dokumentacji, która nie spełnia wymagań ofertowych.
IX. Informacje dodatkowe
- Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
- etap I – sprawdzenie ofert pod względem formalnym,
- etap II – rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.
- Konkurs przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana odrębnym zarządzeniem Burmistrza Pisza.
- Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję rekrutacyjną, mającej na celu stwierdzenie zgodności kompletności, zawartości i formy dokumentów aplikacyjnych z wymogami określonymi w ogłoszeniu o naborze. W wyniku analizy dokumentów komisja rekrutacyjna wytypuje listę kandydatów, którzy spełnią wymagania niezbędne i złożyli w sposób prawidłowy dokumenty aplikacyjne, określone w ogłoszeniu o naborze.
4.Osoby, których dokumenty aplikacyjne będą spełniały wymagania formalne, zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailem o dopuszczeniu do etapu drugiego postępowania konkursowego oraz o terminie i miejscu jego przeprowadzenia.
- Dokumenty aplikacyjne osób, które zakwalifikowały się do dalszego etapu naboru, lecz nie zostały zatrudnione będą przechowywane w komórce kadrowej Urzędu.
- Szczegółowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod numerem tel. 87 42 41 209 lub 87 42 41 205.
- Ogłoszenie o naborze i informacja o wyniku naboru zostaną opublikowane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Piszu.
- Burmistrz Pisza ma prawo odwołania naboru bądź niewybrania kandydata/kandydatki bez podania przyczyny.
X. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych :
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1 ) informuję, iż:
- Administratorem danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie jest Urząd Miejski
w Piszu z siedzibą 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5,
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Piszu możliwy jest pod adresem email: inspektor@pisz.home.pl,
- Dane osobowe osoby ubiegającej się o zatrudnienie przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia PE i RE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.),
- Dane osobowe osoby ubiegającej się o zatrudnienie przechowywane będą przez okres 5 lat,
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie posiada prawo do żądania od Administratora danych osobowych dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne,
- Dane osobowe osoby ubiegającej się o zatrudnienie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.