Burmistrz Pisza z siedzibą 12-200 Pisz ul. Gustawa Gizewiusza 5 ogłasza nabór na wolne stanowisku urzędnicze Sekretarza Gminy Pisz
Org.2110.20.2019 Pisz, 31.07.2019 r.
Burmistrz Pisza
z siedzibą 12-200 Pisz ul. Gustawa Gizewiusza 5
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy Pisz
I. Miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5
II. Wymagania niezbędne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku:
- obywatel polski, obywatel kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa międzynarodowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiada co najmniej wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
- posiada co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r. poz.1260 z poźn.zm. ) w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz.1260 z poźn.zm. ) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku pracy,
III. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
- umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych
- zdolność podejmowania decyzji,
- odporność na stres,
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów,
- umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
- umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych,
- znajomość obsługi komputera,
- dyspozycyjność,
- preferowane predyspozycje osobowościowe: kreatywność umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, obowiązkowość, wysoka kultura osobista,
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Sekretarza:
- Zapewnienie skutecznego funkcjonowania struktur urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy oraz wykonywania przez nie zadań statutowych Gminy,
- Określenie priorytetów w procesie opracowywania projektu budżetu Urzędu i zarządzanie nim,
- Planowanie i doradztwo odnośnie wydatków na wynagrodzenia pracowników Urzędów i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy,
- Realizacja merytoryczna funduszu płac- opracowywanie projektów awansów finansowych i innych wydatków związanych z funduszu płac,
- Przygotowywanie i udział w posiedzeniu kierownictwa, sesjach Rady,
- Opracowywanie i realizacja budżetu szkoleń pracowników Urzędu, szkolenie i rozwój zawodowy pracowników Urzędu,
- Opracowywanie polityki kadrowej i procedur kadrowych w Urzędzie,
- Projektowanie rozwiązań organizacyjnych usprawniających pracę Gminy,
- Nadzór nad prowadzeniem zamówień publicznych przez Urząd,
- Wykonywanie zadań i obowiązków w zakresie upoważnień i pełnomocnictw udzielonych przez Burmistrza Pisza, a w szczególności wynikających z Zarządzeń Burmistrza Pisza nr 134/17 z dnia 04 sierpnia 2017r. oraz nr 135/17 z dnia 04 sierpnia 2017roku,
V. Informacja o warunkach pracy:
- Rodzaj pracy – praca biurowa, w systemie jednozmianowym,
- Wymiar czasu pracy - pełny,
- Miejsce wykonywania pracy – siedziba Urzędu Miejskiego w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5 12-200 Pisz, także wyjazdy poza siedzibę Urzędu w sprawach służbowych,
- Częstotliwość wyjazdów służbowych – średnia,
- Stanowisko pracy- stanowisko zlokalizowane w wydzielonym pomieszczeniu o kubaturze i powierzchni odpowiadającej wymaganiom higieniczno – sanitarnym, wentylowanym o odpowiedniej wysokości i temperaturze, oświetlenie naturalne i sztuczne ogólne , podłogi wyłożone terakotą i wykładzinami,
- Praca w pomieszczeniu biurowym ma charakter indywidualny , wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi ludźmi, praca w pozycji siedzącej , stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę , urządzenia biurowe,
- Dobry stan urządzeń higieniczno –sanitarnych oraz bardzo dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń,
- Warunki pracy zgodne ze stosowanymi regulacjami prawa pracy i przepisami BHP.
- Urząd Miejski w Piszu zastrzega możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na czas określony a następnie na czas nieokreślony.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 511 z późn. zm. ), wynosi więcej niż 6%.
VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Oświadczenie kandydata, że posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo, o który mowa w pkt 1 wymagań niezbędnych,
- Curriculum vitae,List motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie kandydata, że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji i po jej zakończeniu.
- Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór,
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
Oświadczenia kandydata muszą być podpisane własnoręcznie. Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VIII. Sposób i termin składania ofert:
1.Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Sekretarz” lub przesłać listem, w terminie do dnia 13.08.2019r. do godz. 15:15 na adres Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5 pok. 17.
2.Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Piszu po wyżej wymienionych terminie nie będą rozpatrywane.
3.Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
4.Urząd Miejski w Piszu nie odsyła dokumentacji, która nie spełnia wymagań ofertowych.
IX. Informacje dodatkowe:
- Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
- etap I – sprawdzenie ofert pod względem formalnym,
- etap II – rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.
- Konkurs przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana odrębnym zarządzeniem Burmistrza Pisza.
- Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję rekrutacyjną, mającej na celu stwierdzenie zgodności kompletności, zawartości i formy dokumentów aplikacyjnych z wymogami określonymi w ogłoszeniu o naborze. W wyniku analizy dokumentów komisja rekrutacyjna wytypuje listę kandydatów, którzy spełnią wymagania niezbędne i złożyli w sposób prawidłowy dokumenty aplikacyjne, określone w ogłoszeniu o naborze.
4.Osoby, których dokumenty aplikacyjne będą spełniały wymagania formalne, zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailem o dopuszczeniu do etapu drugiego postępowania konkursowego oraz o terminie i miejscu jego przeprowadzenia.
- Dokumenty aplikacyjne osób, które zakwalifikowały się do dalszego etapu naboru, lecz nie zostały zatrudnione będą przechowywane w komórce kadrowej Urzędu.
- Szczegółowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod numerem tel. 87 42 41 209 lub 87 42 41 205.
- Ogłoszenie o naborze i informacja o wyniku naboru zostaną opublikowane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Piszu.
- Burmistrz Pisza ma prawo odwołania naboru bądź niewybrania kandydata/kandydatki bez podania przyczyny.
X. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych :
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1) informuję, iż:
- Administratorem danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie jest Urząd Miejski
w Piszu z siedzibą w 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5,
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Piszu możliwy jest pod adresem email: inspektor@pisz.home.pl,
- Dane osobowe osoby ubiegającej się o zatrudnienie przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej
i przyszłych rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia PE i RE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.),
4.Dane osobowe osoby ubiegającej się o zatrudnienie przechowywane będą przez okres 5 lat,
5.Osoba ubiegająca się o zatrudnienie posiada prawo do żądania od Administratora danych osobowych dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne,
- Dane osobowe osoby ubiegającej się o zatrudnienie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.