Burmistrz Pisza z siedzibą 12-200 Pisz ul. Gustawa Gizewiusza 5 ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy - Zastępca Naczelnika Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Piszu
Org. 2110.36.2019 Pisz, 6.12.2019 r.
I. Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Miejski w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz.
II.Określenie stanowiska:
Zastępca Naczelnika Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Piszu.
III. Wymagania niezbędne, które powinien spełnić kandydat na dane stanowisko:
- Obywatel polski, obywatel kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa międzynarodowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
- Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- Posiada co najmniej wykształcenie wyższe rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
- Posiada co najmniej czteroletni staż pracy lub wykonywał przez co najmniej cztery lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku zastępcy naczelnika wydziału.
IV.Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność pracy w zespole,
- Biegła znajomość obsługi komputera,
- Doświadczenie zawodowe – przy wykonywaniu podobnych czynności, na pokrewnych stanowiskach,
- Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks pracy, ustawy Prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, zagadnień merytorycznych zawartych w aktach prawnych, które na co dzień są związane ze stanowiskiem.
V.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku zastępcy naczelnika wydziału:
- Nadzór nad zapewnieniem prawidłowego i terminowego wykonywania zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi,
- Współdziałanie z wydziałami i innymi samodzielnymi stanowiskami pracy w celu realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami,
- Nadzór nad opracowywaniem projektów uchwał wynikających z przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
- Prowadzenie nadzoru nad gospodarowaniem odpadami komunalnymi, w tym nad realizacją zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,
- Dokonywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi w celu weryfikacji możliwości technicznych i organizacyjnych Gminy w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
- Współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych,
- Prowadzenie spraw związanych z ewidencją, księgowością, windykacją należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- Kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Pisz.
VI.Informacja o warunkach pracy:
- Rodzaj pracy – praca biurowa, w systemie jednozmianowym,
- Wymiar czasu pracy - pełny,
- Miejsce wykonywania pracy – siedziba Urzędu Miejskiego w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, także wyjazdy poza siedzibę Urzędu w sprawach służbowych,
- Częstotliwość wyjazdów służbowych – średnia,
- Stanowisko pracy - stanowisko zlokalizowane w wydzielonym pomieszczeniu o kubaturze i powierzchni odpowiadającej wymaganiom higieniczno–sanitarnym, wentylowanym o odpowiedniej wysokości i temperaturze, oświetlenie naturalne i sztuczne ogólne, podłogi wyłożone terakotą i wykładzinami,
- Praca w pomieszczeniu biurowym ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi ludźmi, praca w pozycji siedzącej, stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę, urządzenia biurowe,
- Dobry stan urządzeń higieniczno–sanitarnych oraz bardzo dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń,
- Warunki pracy zgodne ze stosowanymi regulacjami prawa pracy i przepisami BHP,
- Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym podlega służbie przygotowawczej w czasie trwania umowy o pracę na czas określony, zawieranej na czas nie dłuższy niż 6 miesięcy. Służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych, trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem, a pozytywny wynik tego egzaminu jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
- Urząd Miejski w Piszu zastrzega możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na czas określony, a następnie na czas nieokreślony.
VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2019 r. poz.1172 z późn. zm.), wynosi więcej niż 6%.
VIII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo, o którym mowa w pkt 1 wymagań niezbędnych,
- Curriculum Vitae,
- List motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji i po jej zakończeniu,
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
- Inne dokumenty potwierdzające przygotowanie na proponowane stanowisko pracy.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
IX.Sposób i termin składania ofert:
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Zastępca Naczelnika Wydziału”, lub przesłać listem, w terminie do 18.12.2019 r. do godz. 15:15 na adres Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5, pok. 17,
- Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Piszu po wyżej wymienionych terminie nie będą rozpatrywane,
- Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną,
- Urząd Miejski w Piszu nie odsyła dokumentacji, która nie spełnia wymagań ofertowych.
Informacje dodatkowe:
- Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
- etap I – sprawdzenie ofert pod względem formalnym,
- etap II – rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami,
- Konkurs przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana odrębnym zarządzeniem Burmistrza Pisza,
- Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję rekrutacyjną, mającej na celu stwierdzenie zgodności kompletności, zawartości i formy dokumentów aplikacyjnych z wymogami określonymi w ogłoszeniu o naborze. W wyniku analizy dokumentów komisja rekrutacyjna wytypuje listę kandydatów, którzy spełnią wymagania niezbędne i złożyli w sposób prawidłowy dokumenty aplikacyjne określone w ogłoszeniu o naborze,
- Osoby, których dokumenty aplikacyjne będą spełniały wymagania formalne, zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailem o dopuszczeniu do etapu drugiego postępowania konkursowego oraz o terminie i miejscu jego przeprowadzenia,
- Dokumenty aplikacyjne osób, które zakwalifikowały się do dalszego etapu naboru, lecz nie zostały zatrudnione będą przechowywane w komórce kadrowej Urzędu,
- Szczegółowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod numerem tel. 87 42 41 209 lub 87 42 41 205,
- Ogłoszenie o naborze i informacja o wyniku naboru zostaną opublikowane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Piszu.
XI.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1 ) informuję, iż:
- Administratorem danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie jest Urząd Miejski w Piszu z siedzibą 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5,
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Piszu możliwy jest pod adresem email: inspektor@pisz.home.pl,
- Dane osobowe osoby ubiegającej się o zatrudnienie przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia PE i RE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040),
- Dane osobowe osoby ubiegającej się o zatrudnienie przechowywane będą przez okres 5 lat,
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie posiada prawo do żądania od Administratora danych osobowych dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne,
- Dane osobowe osoby ubiegającej się o zatrudnienie nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.