Burmistrz Pisza ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy - Podinspektor Wydziału Spraw Obywatelskich i Promocji Urzędu Miejskiego w Piszu
Org. 2110.2.2020 Pisz, 21.01.2020 r.
Burmistrz Pisza ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy - Podinspektor Wydziału Spraw Obywatelskich i Promocji Urzędu Miejskiego w Piszu
I. Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Miejski w Piszu z siedzibą przy ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12 -200 Pisz
II.Określenie stanowiska:
Podinspektor Wydziału Spraw Obywatelskich i Promocji Urzędu Miejskiego w Piszu
III. Wymagania niezbędne, które powinien spełnić kandydat na dane stanowisko:
- Jest obywatelem polskim, obywatelem kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa międzynarodowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP.
- Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
- Posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe.
- Posiada co najmniej trzyletni staż pracy.
IV.Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność pracy w zespole.
- Biegła znajomość obsługi komputera.
- Mile widziane wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce.
- Doświadczenie zawodowe – przy wykonywaniu podobnych czynności, na pokrewnych stanowiskach.
- Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks pracy, zagadnień merytorycznych zawartych w aktach prawnych, które na co dzień są związane ze stanowiskiem.
V.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Podinspektora:
- Prowadzenie polityki informacyjnej Burmistrza.
- Organizowanie dziennikarzom kontaktu z kierownictwem Urzędu i kierownikami jednostek organizacyjnych Gminy.
- Upowszechnianie informacji o działalności Gminy i Urzędu.
- Organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych.
- Przygotowywanie sprostowań prasowych.
- Udzielanie odpowiedzi do prasy.
- Redagowanie i administrowanie strony internetowej www.pisz.pl, prowadzenie profilu Urzędu na portalach społecznościowych oraz aplikacji mobilnej.
- Prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem ogłoszeń, anonsów, nekrologów itp. w prasie.
- Sporządzanie dokumentacji fotograficznej wydarzeń związanych z Urzędem i Gminą oraz jej jednostkami podległymi.
- Bieżące wprowadzanie i aktualizowanie danych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu w zakresie swojej działalności,
- Prowadzenie centrum dokumentacji prasowej, zarządzania bazami danych: mediów ogólnopolskich, regionalnych, lokalnych, samorządów, posłów, senatorów, eurodeputowanych, organizacji pozarządowych, organizacji społecznych i środowiskowych oraz szkół wyższych i jednostek naukowo – badawczych.
VI .Informacja o warunkach pracy:
- Rodzaj pracy – praca biurowa, w systemie jednozmianowym.
- Wymiar czasu pracy – pełny.
- Miejsce wykonywania pracy – siedziba Urzędu Miejskiego w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, także wyjazdy poza siedzibę Urzędu w sprawach służbowych.
- Częstotliwość wyjazdów służbowych – średnia.
- Stanowisko pracy - stanowisko zlokalizowane w wydzielonym pomieszczeniu o kubaturze
i powierzchni odpowiadającej wymaganiom higieniczno – sanitarnym, wentylowanym o odpowiedniej wysokości i temperaturze, oświetlenie naturalne i sztuczne ogólne, podłogi wyłożone terakotą
i wykładzinami. - Praca w pomieszczeniu biurowym ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi ludźmi, praca w pozycji siedzącej, stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę, urządzenia biurowe.
- Dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz bardzo dobry stan techniczny mebli, sprzętu
i innych urządzeń. - Warunki pracy zgodne ze stosowanymi regulacjami prawa pracy i przepisami BHP.
- Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym podlega służbie przygotowawczej w czasie trwania umowy o pracę na czas określony, zawieranej na czas nie dłuższy niż 6 miesięcy. Służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych, trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem, a pozytywny wynik tego egzaminu jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
- Urząd Miejski w Piszu zastrzega możliwość zatrudnienia wybranego/nej kandydata/tki na czas określony a następnie na czas nieokreślony.
VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piszu w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r. poz.1172 z późn. zm.), wynosi więcej niż 6%.
VIII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo, o którym mowa w pkt 1 wymagań niezbędnych.
- Curriculum vitae.
- List motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności.
- Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy poświadczone za zgodność z oryginałem.
- Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji i po jej zakończeniu z uwzględnieniem klauzuli zgody o treści podanej w rozdz. XI ogłoszenia.
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
- Inne dokumenty potwierdzające przygotowanie na proponowane stanowisko pracy.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
IX.Sposób i termin składania ofert:
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Podinspektor OP ” lub przesłać listem, w terminie do 03.02.2020 r. do godz. 15:15 na adres Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5 pok. 17.
- Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Piszu po wyżej wymienionych terminie nie będą rozpatrywane.
- Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
- Urząd Miejski w Piszu nie odsyła dokumentacji, która nie spełnia wymagań ofertowych.
X.Informacje dodatkowe:
- Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
- etap I – sprawdzenie ofert pod względem formalnym,
- etap II – rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.
- Konkurs przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana odrębnym zarządzeniem Burmistrza Pisza.
- Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję rekrutacyjną, mającej na celu stwierdzenie zgodności kompletności, zawartości i formy dokumentów aplikacyjnych z wymogami określonymi w ogłoszeniu o naborze. W wyniku analizy dokumentów komisja rekrutacyjna wytypuje listę kandydatów, którzy spełnią wymagania niezbędne i złożyli w sposób prawidłowy dokumenty aplikacyjne, określone w ogłoszeniu o naborze.
- Osoby, których dokumenty aplikacyjne będą spełniały wymagania formalne, zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailem o dopuszczeniu do etapu drugiego postępowania konkursowego oraz
o terminie i miejscu jego przeprowadzenia. - Dokumenty aplikacyjne osób, które zakwalifikowały się do dalszego etapu naboru, lecz nie zostały zatrudnione będą przechowywane w komórce kadrowej Urzędu.
- Szczegółowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod numerem tel. 87 42 41 209 lub
87 42 41 205. - Ogłoszenie o naborze i informacja o wyniku naboru zostaną opublikowane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Piszu.
- Burmistrz Pisza ma prawo odwołania naboru bądź niewybrania kandydata/kandydatki bez podania przyczyny.
XI.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia PE i RE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str. 1 z późn.zm.) (RODO) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pisz z siedzibą w 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5, e-mail: pisz@home.pl, tel. 87 423 52 10.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Piszu możliwy jest pod adresem email: inspektor@pisz.home.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
- Dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa dotyczących postępowania rekrutacyjnego będą przetwarzane na podstawie przepisów kodeksu pracy (art. 221 Kodeksu pracy) oraz na podstawie art. 6, ust 1, lit b RODO, jako dane niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
- Inne przekazane przez Pani/Pana dane osobowe (np. dane wizerunkowe), na podstawie udzielonej przez Pani/Pana zgody.
- Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrazi Pani/Pana na to zgodę.
- Udzielone przez Państwo zgody mogą zostać odwołane w dowolnym czasie.
- Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane po zakończeniu procesu rekrutacji przez 3 miesiące. W przypadku wyrażonej przez Pani/Pana zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą wykorzystywane przez 24 miesiące.
- Ma Pani/Pana prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, cofnięcia zgody, gdy przetwarzamy Pani/Pana dane na podstawie udzielonej zgody.
- Ma Pani/Pana prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.
- Podanie przez Pani/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Pani/Pana innych danych jest dobrowolne.
KLAUZULA ZGODY:
Wyrażam zgodę/* Nie wyrażam zgody/* na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania w kolejnych naborach prowadzonych przez Urząd Miejski w Piszu z siedzibą
w 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5.
Dołączenie do CV mojego zdjęcia, jak również podanie przez mnie w CV większego zakresu danych osobowych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy jest wyraźnym działaniem potwierdzającym moją zgodę na przetwarzanie tych danych w celach rekrutacji.