KOMUNIKAT GMINNEGO ZESPOŁU ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO w PISZU
W związku z rozprzestrzenianiem się choroby koronawirusa COViD-19, uprzejmie informuję, że ze względów sanitarnych i organizacyjnych, decyzją Sztabu Zespołu ogranicza się bezpośredni dostęp interesantów do stanowisk pracy w Urzędzie Miejskim w Piszu.
Obsługa Interesantów w Urzędzie Miejskim w Piszu
przy ul. Gustawa Gizewiusza 5
zostaje ograniczona wyłącznie do Punktu Obsługi Interesanta.
URZĄD STANU CYWILNEGO - Zgłoszenie urodzenia dziecka oraz odpis z aktu stanu cywilnego można wykonać przez profil zaufany - www.epuap.gov.pl.
Interesanci będą przyjmowani tylko w nagłych sytuacjach – sporządzenie aktu zgonu.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny: 87 423 28 96.
Apelujemy by poniższe sprawy załatwiać za pośrednictwem strony internetowej www.obywatel.gov.pl. W razie pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego:
- sprawy meldunkowe - tel. 87 42 41 219
- sprawy z zakresu dowodów osobistych - tel 87 42 41 220
- wniosek o wpisanie do rejestru wyborców i spisu wyborców- tel. 87 42 41 219
- wpis do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej ceidg.gov.pl - tel. 87 42 41 208
- w sprawach podatkowych – tel. 87 42 41 212, 87 42 41 213
- w innych sprawach – tel. 87 42 41 250
Ponadto odwołane zostają wszystkie spotkania, które miały odbyć się w Urzędzie Miejskim w Piszu. Zachęcamy do załatwiania spraw telefonicznie oraz on-line.