Obsługa interesantów w Urzędzie Miejskim w Piszu
KOMUNIKAT
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin, kierując się dobrem zarówno klientów jak i urzędników, w Urzędzie Miejskim w Piszu od 25 maja 2020 r. stosuje się organizację bezpośredniej obsługi interesantów dostosowaną do aktualnych ograniczeń, nakazów i zakazów obowiązujących w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
- Wszelkie podania, wnioski, pisma, zapytania oraz pozostałą dokumentację należy składać w skrzyni podawczej znajdującej się w przedsionku wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego w Piszu lub za pośrednictwem placówki pocztowej, bądź kontaktować się bezpośrednio z pracownikami Urzędu Miejskiego w Piszu, telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej bądź poprzez system ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej).
- Dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów.
- Na teren Urzędu Miejskiego będą mogły wejść osoby, mające zakryte usta i nos przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki. Każda z wchodzących osób będzie zobowiązana do dezynfekcji rąk.
- Wstęp do Urzędu odbywa się po uprzednim telefonicznym ustaleniu godziny przyjęcia interesanta lub zgłoszeniu sprawy w punkcie obsługi interesanta przez domofon przy wejściu do urzędu.
- sprawy meldunkowe - tel. 87 42 41 219
- sprawy z zakresu dowodów osobistych – te. 87 42 41 220
- wniosek o wpisanie do rejestru wyborców i spisu wyborców- tel. 87 42 41 219
- wpis do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej - tel. 87 42 41 208
- w sprawach podatkowych – tel. 87 42 41 212, 87 42 41 213
- zagospodarowanie przestrzenne – tel. 87 42 41 229, 87 42 41 225
- gospodarka nieruchomościami – tel. 87 73 09 857, 87 42 41 216
- w innych sprawach: – tel. 87 423 52 10
URZĄD STANU CYWILNEGO - zgłoszenie urodzenia dziecka oraz odpis z aktu stanu cywilnego można wykonać przez profil zaufany epuap.gov.pl. Interesanci w USC będą przyjmowani na zasadach opisanych powyżej po umówieniu telefonicznym oraz w nagłych sytuacjach – sporządzenie aktu zgonu. Prosimy o kontakt telefoniczny: 87 423 28 96.
- Realizacja prawa wglądu do akt sprawy odbywa się po uprzednim telefonicznym ustaleniu godziny wizyty.
- Wykaz numerów telefonów oraz adresów mailowych dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego bip.pisz.hi.pl
Ze względu na sytuację, by zminimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa, apelujemy o przychodzenie do Urzędu Miejskiego tylko w sprawach pilnych, które nie mogą być załatwione telefonicznie, e-mailem, epuap, czy za pośrednictwem poczty tradycyjnej.