BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

K O M U N I K A T

BURMISTRZA PISZA z dnia 20 października 2020 r.

W związku z trwającą epidemią SARS-COV-2
od dnia 21 października 2020 r. (środa) do odwołania
Urząd Miejski w Piszu jest zamknięty dla interesantów.

W celu załatwienia  sprawy prosimy o kontakt telefoniczny, e-mailowy lub listowny.
Korespondencję kierowaną do Urzędu można również wrzucać do skrzynki umieszczonej przy wejściu głównym do budynku Urzędu.

Obsługa Interesantów w Urzędzie Miejskim w Piszu
przy ul. Gustawa Gizewiusza 5
zostaje ograniczona wyłącznie do Punktu Obsługi Interesanta

URZĄD STANU CYWILNEGO - Zgłoszenie urodzenia dziecka oraz odpis z aktu stanu cywilnego można wykonać przez profil zaufany - www.epuap.gov.pl.
Interesanci będą przyjmowani tylko w nagłych sytuacjach – sporządzenie aktu zgonu.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny: 87 423 28 96.

Apelujemy by poniższe sprawy załatwiać za pośrednictwem strony internetowej www.obywatel.gov.pl.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego:

  • sprawy meldunkowe - tel. 87 42 41 219
  • sprawy z zakresu dowodów osobistych - tel 87 42 41 220
  • wniosek o wpisanie do rejestru wyborców i spisu wyborców- tel. 87 42 41 219
  • wpis do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej ceidg.gov.pl - tel. 87 42 41 208
  • w sprawach podatkowych – tel. 87 42 41 212, 87 42 41 213
  • w innych sprawach – tel. 87 423 52 10

Ponadto odwołane zostają wszystkie spotkania, które miały odbyć się w Urzędzie Miejskim w Piszu. Zachęcamy do załatwiania spraw telefonicznie oraz on-line.

Data powstania: środa, 21 paź 2020 09:36
Data opublikowania: środa, 21 paź 2020 10:06
Data przejścia do archiwum: wtorek, 27 lip 2021 07:54
Opublikował(a): Andrzej Kurpiewski
Zaakceptował(a): Krystyna Marcińczyk
Artykuł był czytany: 4560 razy