K O M U N I K A T
W związku z trwającą epidemią SARS-COV-2
od dnia 21 października 2020 r. (środa) do odwołania
Urząd Miejski w Piszu jest zamknięty dla interesantów.
W celu załatwienia sprawy prosimy o kontakt telefoniczny, e-mailowy lub listowny.
Korespondencję kierowaną do Urzędu można również wrzucać do skrzynki umieszczonej przy wejściu głównym do budynku Urzędu.
Obsługa Interesantów w Urzędzie Miejskim w Piszu
przy ul. Gustawa Gizewiusza 5
zostaje ograniczona wyłącznie do Punktu Obsługi Interesanta
URZĄD STANU CYWILNEGO - Zgłoszenie urodzenia dziecka oraz odpis z aktu stanu cywilnego można wykonać przez profil zaufany - www.epuap.gov.pl.
Interesanci będą przyjmowani tylko w nagłych sytuacjach – sporządzenie aktu zgonu.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny: 87 423 28 96.
Apelujemy by poniższe sprawy załatwiać za pośrednictwem strony internetowej www.obywatel.gov.pl.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego:
- sprawy meldunkowe - tel. 87 42 41 219
- sprawy z zakresu dowodów osobistych - tel 87 42 41 220
- wniosek o wpisanie do rejestru wyborców i spisu wyborców- tel. 87 42 41 219
- wpis do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej ceidg.gov.pl - tel. 87 42 41 208
- w sprawach podatkowych – tel. 87 42 41 212, 87 42 41 213
- w innych sprawach – tel. 87 423 52 10
Ponadto odwołane zostają wszystkie spotkania, które miały odbyć się w Urzędzie Miejskim w Piszu. Zachęcamy do załatwiania spraw telefonicznie oraz on-line.