Szanowni Mieszkańcy Miasta i Gminy Pisz
zapraszam do korzystania z platformy e-usług Urzędu Miejskiego w Piszu przygotowanej z myślą o wszystkich, którzy chcą przeglądać i regulować swoje zobowiązania wobec urzędu on-line.
Serwis e-usługi skierowany jest zarówno do osób fizycznych, jak i prawnych. Teraz przez portal mieszkańca możecie Państwo złożyć podania, pisma, wnioski, deklaracje
i informacje podatkowe, przeglądać swoje zobowiązania
i dokonywać rozliczeń finansowych z urzędem drogą elektroniczną.
E-usługi dla Mieszkańców Miasta i Gminy Pisz to:
- zobowiązania z tytułu podatku od nieruchomości,
- zobowiązania z tytułu podatku rolnego i leśnego,
- zobowiązania z tytułu podatku od środków transportu,
- zobowiązania z tytułu wywozu odpadów komunalnych,
- wniosek o wydanie wypisu/wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Dostęp do platformy e-uslugi.pisz.pl możliwy jest po zalogowaniu.
Szanowni Państwo,
udostępniliśmy Państwu panel ułatwiający kontakt bez konieczności osobistego stawiennictwa w urzędzie. Zachęcam do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z Urzędem Miejskim w Piszu.