Usunięcie drzew
Zgodnie z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), Burmistrz Pisza podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 1 sierpnia 2022 r. zostało wszczęte postępowanie w przedmiocie wydania decyzji w sprawie usunięcia drzew rosnących w pasie drogowym dróg powiatowych:
- nr 1670N droga krajowa nr 58 – Rybitwy – droga krajowa nr 58 (Kaliszki);
- nr 1656N droga powiatowa nr 1648N (Wielki Las) – Pogobie Średnie – droga powiatowa nr 1522N;
- nr 1648N droga krajowa nr 58 (Ruciane Nida) – Wiartel – droga krajowa nr 63 (Jeże);
- nr 1654N Zdunowo – droga powiatowa nr 1648N;
- nr 1773N – droga wojewódzka nr 610 – Krutyń – Rosocha – Karwica – droga powiatowa nr 1522N;
- nr 1777N Mikołajki – Wejsuny – droga krajowa nr 58;
- nr 4613 N ul. Bliska w Piszu;
- nr 4633N ul. Mickiewicza w Piszu;
- nr 4628N ul. Dworcowa w Piszu;
- nr 4616N ul. Jagodna w Piszu.
Zgodnie z art. 83a ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2022 r. poz. 916) Burmistrz Pisza jest organem właściwym do rozpatrzenia przedmiotowej sprawy.
Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, pokój nr 35.
Ewentualne uwagi czy wnioski mogą być wnoszone:
1) w formie pisemnej;
2) ustnie do protokołu;
3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
w terminie 30 dni od daty niniejszego ogłoszenia.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Pisza.
Żadne wnioski i zarzuty po upływie powyższego terminu nie będą przyjęte.
Uwagi lub wnioski złożone po upływie powyższego terminu, pozostawia się bez rozpatrzenia.
Niniejsze ogłoszenie wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Piszu oraz umieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Piszu od dnia 03.08.2022 r. do dnia 01.09.2022 r.