Ogłoszenie o naborze wniosków
W związku z planowanym ogłoszeniem przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie Programu „Ochrona powierzchni ziemi – Usuwanie azbestu” polegającym na dofinansowaniu działań związanych z usuwaniem azbestu, Burmistrz Pisza ogłasza nabór wniosków do realizacji Projektu dotyczącego usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pisz. Nabór wniosków odbędzie się w terminie do dnia 26 maja 2023 roku.
Dofinansowanie nie będzie obejmować kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych i innych elementów budowlanych.
Dofinansowanie w formie dotacji realizowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.
Usunięcia i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest dokona Podmiot wybrany do realizacji Projektu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), z którym Gmina Pisz zawrze stosowną umowę, po przyznaniu Gminie środków finansowych z NFOŚiGW i z WFOŚiGW.
Wzory dokumentów oraz regulamin realizacji Projektu dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Piszu: www.bip.pisz.hi.pl oraz w Urzędzie Miejskim
w Piszu w pokoju nr 7. Bliższe informacje można także uzyskać pod numerem telefonu (87) 42 41 249.
- Załącznik do Zarządzenia - Regulamin realizacji Projektu 2023.doc (doc) 17 maj 2023 14:48 0,1 MB
- Załącznik nr 1 do Regulaminu - Wniosek dla mieszkańców 2023.doc (doc) 17 maj 2023 14:48 0,09 MB
- Załącznik nr 2 do Regulaminu - Ocena 2023.doc (doc) 17 maj 2023 14:48 0,1 MB
- Załącznik nr 3 do Regulaminu - Informacja o wyrobach zawierjaących azbest 2023.doc (doc) 17 maj 2023 14:48 0,06 MB
- Załącznik nr 4 do Regulaminu - Oświadczenie o prowadzeniu działalności 2023.doc (doc) 17 maj 2023 14:48 0,04 MB