Usunięcie drzew
Zgodnie z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), Burmistrz Pisza podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 31 lipca 2023 r. zostało wszczęte postępowanie
w przedmiocie wydania decyzji w sprawie usunięcia drzew rosnących w pasie drogowym dróg powiatowych:
- nr 1522N Rozogi – Spaliny – Turośl - droga krajowa nr 58 (Pisz);
- nr 1773N, droga wojewódzka nr 610 – Krutyń – Rosocha – Karwica – droga powiatowa nr 1522N;
- nr 1670N, droga krajowa nr 58 – Rybitwy - droga krajowa nr 58 (Kaliszki);
- nr 1656N, droga powiatowa nr 1648N (Wielki Las) – Pogobie Średnie – droga powiatowa nr 1522N;
- droga powiatowa nr 1658N Pogobie Średnie – doga krajowa nr 63 – Turowo – droga powiatowa nr 1660N;
- droga powiatowa nr 1686N Karwik – droga krajowa nr 63 (Jeglin).
Zgodnie z art. 83a ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2023 r. poz. 1336) Burmistrz Pisza jest organem właściwym do rozpatrzenia przedmiotowej sprawy.
Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, pokój nr 35.
Ewentualne uwagi czy wnioski mogą być wnoszone:
1) w formie pisemnej;
2) ustnie do protokołu;
3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
w terminie 30 dni od daty niniejszego ogłoszenia.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Pisza.
Żadne wnioski i zarzuty po upływie powyższego terminu nie będą przyjęte.
Uwagi lub wnioski złożone po upływie powyższego terminu, pozostawia się bez rozpatrzenia.
Niniejsze ogłoszenie wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Piszu oraz umieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Piszu od dnia 02.08.2023 r. do dnia 31.08.2023 r.