BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiadomienie ZPN.6733.9.2024.ER

Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm./ w związku z art. 59 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw /Dz. U. poz. 1688/ i na podstawie art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego /Dz. U. z 2024 r. poz. 572/ Burmistrz Pisza zawiadamia, że na wniosek złożony do tut. Urzędu w dniu 06.06.2024 r. /uzupełniony w dniu 18.07.2024 r./ przez:

 

PGE Dystrybucja S.A.

ul. Garbarska 21 A

20-340 Lublin  

reprezentowanej przez pełnomocnika Pana Huberta Lebieżyńskiego

 

zostało wszczęte postępowanie dotyczące ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na budowie elektroenergetycznej sieci kablowej SN 15kV, napowietrzno – kablowej nN-0,4 kV oraz kontenerowych stacji transformatorowych SN-15 kV/nN-0,4kV na terenie gminy Pisz na działkach o nr:

  • 47, obręb Jaśkowo,
  • 2109/18, 17/1, 2109/9, 2109/8, 2109/4, 41, 33, 36, 34/7, 28/21, 2126/1, 37/6, 39, obręb Wiartel,
  • 162/2, 170/1, 2180/1, 2180/2, 504/5, 178, 179, obręb Wiartel Mały,
  • 189, 188, 198, 199, 208, 207, 229, 228/1 i 70, obręb Uściany.

 

Ewentualne uwagi, wnioski czy zastrzeżenia można kierować na piśmie do Urzędu Miejskiego w Piszu, przy ul. Gustawa Gizewiusza 5, w terminie 21 dni od daty zamieszczenia niniejszego zawiadomienia.

Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 49 § 1 ustawy z  dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego /Dz. U. z 2024 r. poz. 572/ niniejsze zawiadomienie zostaje zamieszczone w dniu 29.07.2024 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Piszu na stronie www.bip.pisz.hi.pl oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Piszu przy ul. Gustawa Gizewiusza 5.

Zawiadomienie stron zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło zawiadomienie, tj. od dnia 29.07.2024 r.

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia PE i RE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) informuję, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pisz, 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5,
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Piszu możliwy jest pod adresem email: inspektor@pisz.home.pl
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań Urzędu na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO,
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
  • Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa i zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
  • posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  • podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne.
Data powstania: poniedziałek, 29 lip 2024 13:54
Data opublikowania: poniedziałek, 29 lip 2024 13:56
Opublikował(a): Ewa Rogowska
Zaakceptował(a): Ewa Rogowska
Artykuł był czytany: 135 razy