BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE - PLAN OGÓLNY GMINY PISZ

o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Pisz wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

Pisz, dn. 10.10.2024 r.

ZPN.6721.2.2024.SB

O G Ł O S Z E N I E

o przystąpieniu do sporządzenia
 planu ogólnego gminy Pisz

wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt. 1 oraz art. 8g i 8h ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2024 r. poz. 1130), oraz ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688), oraz art. 39 ust. 1 pkt. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt. 1 oraz art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska  oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. 2024 r. poz. 1112) ogłaszam o podjęciu przez Radę Miejską w Piszu Uchwały nr III/26/2024 z dnia 28 maja 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Pisz.

Zainteresowani mogą składać wnioski do opracowywanego projektu planu ogólnego oraz prognozy oddziaływania na środowisko do wymienionego projektu w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia. Wnioski należy składać na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego.  Formularz zamieszczony jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Piszu pod linkiem: https://bip.pisz.hi.pl/ebiuro.php?wiad=136 oraz udostępniony w Urzędzie Miejskim w Piszu (adres: ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz), pokój nr 63. Składający wniosek do ww. projektu planu ogólnego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu, takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

Wnioski w postaci papierowej lub elektronicznej należy:

  • dostarczyć bezpośrednio lub wysłać listownie na adres Urzędu Miejskiego w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz;
  • przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, na adres e-mail: pisz@home.pl lub za pośrednictwem platformy usług administracji publicznej ePUAP, na adres skrzynki: /ugim_pisz/SkrytkaESP.

 

Uwaga: Wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostaną bez rozpatrzenia.

 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO") informuję, że:

  1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Gmina Pisz;
  2. kontakt z inspektorem ochrony danych – inspektor@pisz.home.pl;
  3. dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenie wniosku zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
  4. odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
  5. dane osobowe przechowywane będą przez okres wynikający z przepisów prawa dot. archiwizacji;
  6. każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w przypadku kwestionowania prawidłowości danych osobowych;
  7. każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  8. podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy;
  9. zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w przypadku żądania informacji o źródle danych, prawo to podlega ograniczeniu, jeżeli wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano.
Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 10 paź 2024 08:32
Data opublikowania: czwartek, 10 paź 2024 12:14
Opublikował(a): Sylwia Banach
Zaakceptował(a): Marcin Ilewicz
Artykuł był czytany: 366 razy