BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o udostępnieniu wniosku złożonego do Burmistrza Pisza o uchwalenie zintegrowanego planu inwestycyjnego oraz o przekazaniu przedmiotowego wniosku do Rady Miejskiej w Piszu

   
Pisz, dn. 22.11.2024 r.
ZPN.6721.4.2024.SB

Ogłoszenie
o udostępnieniu wniosku złożonego do Burmistrza Pisza o uchwalenie zintegrowanego planu inwestycyjnego oraz o przekazaniu przedmiotowego wniosku do Rady Miejskiej w Piszu 


Na podstawie art. 37eb ust. 4, w związku art. 8h ust. 1 pkt. 2-4 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2024 r. poz. 1130) 
zawiadamiam
o przekazaniu w dniu 22.11.2024r. do Rady Miejskiej w Piszu wniosku z dnia 20.11.2024r., złożonego do Burmistrza Pisza przez inwestora prywatnego, o uchwalenie zintegrowanego planu inwestycyjnego dla terenu położonego między rzeką Pisą a drogą krajową 63 w obrębie Borki, gmina Pisz. Inwestycja główna obejmuje część działki nr 5/3, obręb Borki, inwestycja uzupełniająca obejmuje działkę nr 16/2, obręb Borki, gmina Pisz.  
Wniosek wraz z załącznikami został udostępniony w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Piszu pod adresem: https://bip.pisz.hi.pl/index.php?wiad=28137. 

 

 

 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO") informuję, że:

1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Gmina Pisz;
2. kontakt z inspektorem ochrony danych – inspektor@pisz.home.pl;
3. dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenie wniosku zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
4. odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
5. dane osobowe przechowywane będą przez okres wynikający z przepisów prawa dot. archiwizacji;
6. każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w przypadku kwestionowania prawidłowości danych osobowych;
7. każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8. podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma  charakter obowiązkowy;
9. zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w przypadku żądania informacji o źródle danych, prawo to podlega ograniczeniu, jeżeli wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano.

Data powstania: poniedziałek, 25 lis 2024 12:39
Data opublikowania: poniedziałek, 25 lis 2024 15:17
Opublikował(a): Sylwia Banach
Zaakceptował(a): Marcin Ilewicz
Artykuł był czytany: 28 razy