OBWIESZCZENIE ZPN.6730.346.2024.AF
Na podstawie art. 53 ust. 1c w związku z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm./ w związku z nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu współwłaścicieli działki nr 2/2, obręb Okartowo, gmina Orzysz, Burmistrz Pisza zawiadamia, że decyzja o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na dokonaniu procesu legalizacji pomostu stałego na części działki nr 423/5, stanowiącej teren jeziora Śniardwy (w granicach określonych literami A-B-C-D na załączniku graficznym do wniosku o ustalenie warunków zabudowy) położonej w obrębie Zdory, gmina Pisz na wysokości działki nr 2/2 położonej w obrębie Okartowo, gmina Orzysz, zostanie wydana po rozpatrzeniu zażalenia na postanowienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie przez Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska.
Jednocześnie informuje się, że zgodnie z art. 35 § 5 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego /Dz. U. z 2024 r. poz. 572/, okresu przeznaczonego na rozpatrzenie ww. zażalenia nie wlicza się do terminu załatwienia sprawy przez organ wydający decyzję.
Ewentualne uwagi, wnioski czy zastrzeżenia można kierować na piśmie do Urzędu Miejskiego w Piszu, przy ul. Gustawa Gizewiusza 5, w terminie 21 dni od daty zamieszczenia niniejszego obwieszczenia.
Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego /Dz. U. z 2024 r. poz. 572/ niniejsze obwieszczenie zostaje zamieszczone w dniu 16.01.2025 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Piszu na stronie www.bip.pisz.hi.pl oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Piszu przy ul. Gustawa Gizewiusza 5.
Zawiadomienie stron zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło zawiadomienie, tj. od dnia 26.02.2025 r.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia PE i RE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pisz, 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Piszu możliwy jest pod adresem email: inspektor@pisz.home.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań Urzędu na podstawie Art. 6
1 lit. a i c RODO, - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa i zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
- posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne.