Obwieszczenie ZPN.6733.4.2025.ER
Na podstawie art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm./ oraz na podstawie art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego /Dz. U. z 2024 r. poz. 572/ w związku z nieuregulowanym stanem prawnym nieruchomości nr 5/4, obręb Anuszewo, Burmistrz Pisza zawiadamia, że na wniosek złożony do tut. Urzędu w dniu 24.01.2025 r. przez:
PGE Dystrybucja S.A.
ul. Garbarska 21 A
20-340 Lublin
reprezentowanej przez pełnomocnika
Pana Rafała Drobot
zostało wszczęte postępowanie dotyczące ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia pod nazwą: „Budowa sieci elektroenergetycznej SN 15kV i nn 0,4 kV” na terenie gminy Pisz a działkach o nr:
342/1, 511/4, 342/2, obręb Zdunowo,
2326/2, 511/3, 326/1, 29/1, 30, 24, 6, 4, 5/4, 11, 509/1, obręb Anuszewo,
26/3, 40, 50/6, 46, 55/9, 34, 36/1, obręb Wielki Las,
509/2, 4/5, 4/3, 4/4, 508/2, 277/2, 2276/3, 508/1, 2276/4, 2276/5, 2277/3, 2277/2, 507/2, 225, 204, 195, 203/2, obręb Pogobie Tylne,
505, 503/4, 226/9, 228/1, 227/1, 226/1, 79/3, 98, 102, 94, 64, 72/4, 72/5, 99/3, 99/1, 97, 229, 230/2, 230/3, 230/4, 506/5, 2230/8, 2230/9, 246/1, 30, obręb Uściany.
Ewentualne uwagi, wnioski czy zastrzeżenia można kierować na piśmie do Urzędu Miejskiego w Piszu, przy ul. Gustawa Gizewiusza 5, w terminie 21 dni od daty zamieszczenia niniejszego zawiadomienia.
Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego /Dz. U. z 2024 r. poz. 572/ niniejsze zawiadomienie zostaje zamieszczone w dniu 03.03.2025 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Piszu na stronie www.bip.pisz.hi.pl oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Piszu przy ul. Gustawa Gizewiusza 5.
Zawiadomienie stron zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło zawiadomienie.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia PE i RE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pisz, 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Piszu możliwy jest pod adresem email: inspektor@pisz.home.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań Urzędu na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa i zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
6) posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8) podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne.