BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

O B W I E S Z C Z E N I E Z-7331/III/17/07

o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia oraz o zamieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie danych o wniosku o wydanie w/w decyzji
Zgodnie z art. 32 ust.1 pkt 1 i art. 53 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska / Dz. U. z 2006r Nr 129, poz. 902 z późn. zm./ zawiadamiam że dnia 30-10-2007r. wpłynął wniosek

Pana Radosława Jerka
Elfeko S.A.
Ul. Żupnicza 17
03- 821 Warszawa

działającego z upoważnienia
Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa

dotyczący wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla zamierzenia polegającego na budowie stacji bazowej telefonii cyfrowej sieci ERA nr 24582 na działce o nr geodezyjnym 139 w obrębie Zdory, gmina Pisz.

W/w inwestycja jest określana w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko/ Dz. U. Nr 257 poz. 2573 z późn. zm./, jako przedsięwzięcie mogące znacząco oddziaływać na środowisko dla którego wymagane jest sporządzenie raportu o oddziaływaniu na środowisko.

Akta sprawy znajdują się do wglądu w Urzędzie Miejskim w Piszu, ul. Gizewiusza 5 pok. nr 61.
Ewentualne uwagi, wnioski czy zastrzeżenia proszę kierować na piśmie do Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gizewiusza 5 w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Data powstania: poniedziałek, 19 lis 2007 11:50
Data opublikowania: poniedziałek, 19 lis 2007 15:52
Data przejścia do archiwum: wtorek, 11 gru 2007 16:29
Opublikował(a): Agnieszka Kowalczuk
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1838 razy