BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

O B W I E S Z C Z E N I E

o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego


Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym / Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2004 r , Nr 6, poz. 41/ oraz art. 61 Kodeksu Postępowania Administracyjnego zawiadamiam, że dnia 30.01.2004r wpłynął wniosek Miejskiego Przedsiębiorstwa Taksówkowego Sp.z.o.o, 02-366 Warszawa, ul.Bitwy Warszawskiej 1920r Nr 11 dotyczący
ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, na działce o numerze geodezyjnym 16, położonej w obrębie Wiartel Mały, polegającej na modernizacji przepompowni ścieków oraz wykonaniu rurociągu tłocznego PN 90mm, kanalizacji sanitarnej i włączeniu do istniejącego rurociągu o 160mm PCV.


W związku z powyższym proszę o zapoznanie się z wnioskiem dotyczącym planowanej inwestycji i zgłoszenie ewentualnych uwag lub zastrzeżeń w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego pisma.
Z projektem inwestycji można zapoznać się w Urzędzie Gminy i Miasta w Piszu, pok. nr 20 w terminie 21 dni od daty niniejszego zawiadomienia. Po upływie tego terminu zostanie wydana decyzja ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego.








Data powstania: piątek, 27 lut 2004 15:11
Data opublikowania:
Data przejścia do archiwum: niedziela, 7 mar 2004 22:52
Opublikował(a): Ewa Michalak-Turska
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1352 razy