Uchwała Nr XXIII/243/16 Rady Miejskiej w Piszu
z dnia: 21 kwietnia 2016 roku
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 i art. 40 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446) oraz art. 4 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej (Dz. U. z 2011 r. Nr 45, poz. 236, z 2015 r. poz. 1045 i 1890) Rada Miejska w Piszu uchwala, co następuje:
§ 1. W Uchwale Nr XXVII/318/08 Rady Miejskiej w Piszu z dnia 29 września 2008 r. w sprawie ustalenia zasad korzystania z obiektów i urządzeń użyteczności publicznej, sposobu ustalania opłat za korzystanie z nich oraz powierzenia Burmistrzowi Pisza uprawnienia do stanowienia o ich wysokości (Dz. Urz. Woj. Warm. – Maz. poz. 2657), wprowadza się następujące zmiany:
1) § 2 otrzymuje brzmienie:
„§ 2. 1. Korzystanie z obiektów i urządzeń jest odpłatne.
2. Określa się sposób ustalania opłat za korzystanie z obiektów i urządzeń:
1) wysokość opłat ustala Burmistrz Pisza na wniosek administratora obiektu, z uwzględnieniem pkt 2,
2) kalkulacja, będąca podstawą ustalenia wnioskowanej wysokości opłat dla podmiotów, powinna uwzględniać koszty utrzymania danego obiektu lub urządzenia.”
2) w § 3 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
”2) niedopuszczenie do uczestniczenia w imprezie (zajęciach itd.) osób nietrzeźwych lub odurzonych, a także osób zamierzających wnieść na teren obiektu przedmioty wymienione w § 4 pkt 1 i 4”
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Pisza.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko - Mazurskiego
Przewodniczący Rady
Lech Borak