BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

W Wydziale Organizacyjnym prowadzone są rejestry i ewidencje:

1) zbiór przepisów gminnych 2) rejestr zarządzeń burmistrza, 3) rejestr uchwał rady miejskiej, 4) rejestr wniosków i interpelacji radnych, 5) rejestr skarg i wniosków obywateli, 6) rejestr kontroli przeprowadzanych w urzędzie, 7) rejestr pism wpływających do urzędu, 8) dziennik korespondencyjny listów poleconych wpływajacych, 9) pocztowa książka nadawcza listów poleconych wysyłanych, 10) rejestr akt osobowych byłych pracowników Urzędu, 11) ewidencja zasobów archiwalnych archiwum zakładowego
Rejestry i ewidencje udostępniane są do wglądu w Wydziale Organizacyjnym, pok. 39.
Data powstania: czwartek, 17 lip 2003 07:22
Data opublikowania: piątek, 18 lip 2003 16:36
Data przejścia do archiwum: niedziela, 6 maj 2007 18:56
Opublikował(a): Grażyna Leszczyńska
Zaakceptował(a):
Artykuł był czytany: 2733 razy