Zadania Samodzielnego stanowiska pracy ds. Zamówień Publicznych
1) Udział w prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych i ich dokumentacji w myśl ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w zakresie działania całego Urzędu,
2) Prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu z zakresu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
3) Prowadzenie wszelkiego rodzaju rejestrów i ewidencji dotyczących udzielanych przez Urząd zamówień publicznych,
4) Kompleksowe doradztwo i prowadzenie działalności informacyjnej na rzecz Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie realizacji zamówień publicznych,
5) Opracowywanie przepisów wewnętrznych regulujących sprawy z zakresu zamówień publicznych w Urzędzie,
6) Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem jednostkom organizacyjnym Urzędu wyboru trybu udzielania zamówienia publicznego,
7) Nadzór nad prawidłowością udzielania zamówień publicznych przez Gminę,
8) Ewidencja umów na dostarczanie towarów i usług zawieranych przez Gminę,
9) Sporządzanie sprawozdań z zakresu udzielanych przez Gminę zamówień publicznych,
10) Współdziałanie z innymi jednostkami organizacyjnymi Urzędu w sprawach związanych ze zgłoszonymi do dofinansowania ze środków pomocowych Unii Europejskiej projektami Gminy,
11) Współdziałanie z Wydziałem Inwestycji i Pozyskiwania Funduszy Unijnych w zakresie realizacji zadań Wydziału.
12) Prowadzenie spraw związanych z obsługą Zgromadzeń Wspólników spółek będących w 100% własnością Gminy,
13) Wykonywanie praw i obowiązków wspólnika w spółkach prawa handlowego, w których Gmina posiada udziały.