BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA NR 1 I 2 DO TREŚCI SIWZ WRAZ ZE ZMIANĄ TREŚCI SIWZ ORAZ ZMIANĄ TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

na budowę placów zabaw na terenach szkół podstawowych Gminy Pisz, realizowanych na podstawie rządowego programu „Radosna szkoła”
Do Zamawiającego w dniach 21 i 27 czerwca 2011 r. wpłynęły zapytania nr 1 i 2 dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na budowę placów zabaw na terenach szkół podstawowych Gminy Pisz, realizowanych na podstawie rządowego programu „Radosna szkoła”. Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” udziela odpowiedzi:

ZAPYTANIE NR 1:
Ad. 1. Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę certyfikatu zgodności urządzeń z normą EN PN 1176.
Ad. 2. Należy przyjąć 36-miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem § 10 ust. 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ.
Ad. 3. Rodzaj i ilość projektowanych urządzeń dla placu zabaw przy Gminnym Zespole Szkół w Piszu jest tożsamy w SIWZ i przedmiarze:
1) zestaw zabawowy składający się z platformy sześciokątnej, 3 platform kwadratowych, platformy trójkątnej, 2 zjeżdżalni, pomostu tunelowego, pomostu drabinkowego, wejścia spiralnego i wejścia łukowego – 1 szt. = poz. 9 przedmiaru robót,
2) ściana wspinaczkowa potrójna o wysokości nie większej niż 3,20 m – 1 szt. = poz. 10 przedmiaru robót,
3) huśtawka na podstawie metalowej o długości nie mniejszej niż 2,80 m – 1 szt. = poz. 11 przedmiaru robót,
4) huśtawki na sprężynie o długości nie mniejszej niż 1,50 m – 2 szt. = poz. 12 przedmiaru robót,
5) sprężynowce dla 1 osoby o wysokości nie mniejszej niż 0,40 m – 3 szt. = poz. 13 przedmiaru robót,
6) sprężynowiec dla 4 osób o wymiarach nie mniejszych niż 0,90 m x 0,90 m i o wysokości nie mniejszej niż 0,40 m – 1 szt. = poz. 14 przedmiaru robót,
7) drabinka pozioma o wymiarach nie mniejszych niż 3,10 m x 0,90 m i o wysokości nie większej niż 2,30 m – 1 szt. = poz. 15 przedmiaru robót,
8) równoważnia skośna o długości nie mniejszej niż 2,80 m i o wysokości nie większej niż 0,90 m – 1 szt = poz. 15 przedmiaru robót,
9) ławki drewniane na kątownikach stalowych bez oparcia o wymiarach nie mniejszych niż 1,70 m x 0,35 m i o wysokości siedziska nie mniejszej niż 0,40 m – 3 szt. = poz. 16 przedmiaru robót,
10) kosze na śmieci – 2 szt. = poz. 17 przedmiaru robót.
Jednocześnie Zamawiający zmienia lit. b) i c) w cz. III ust. 1 pkt 3 SIWZ, załącznik nr 5 do SIWZ – dokumentacja projektowa – projekt zagospodarowania terenu – GZS, zdanie piąte w pkt 3.3. załącznika nr 6 do SIWZ – SST – SP Nr 1 oraz lit. b) i c) w § 2 ust. 1 pkt 3 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ.

ZAPYTANIE NR 2:
Nie.

Mając powyższe na uwadze na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Zamawiający zmienia treść SIWZ w następujący sposób:
1) w cz. III w ust. 1 w pkt 3 SIWZ lit. b) i c) otrzymują brzmienie:
„b) wykonanie nawierzchni amortyzującej w kolorze pomarańczowym o powierzchni 222,75 m2,
c) wykonanie nawierzchni komunikacyjnej w kolorze niebieskim o powierzchni 67,25 m2,”;
2) załącznik nr 5 do SIWZ – dokumentacja projektowa – projekt zagospodarowania terenu – GZS otrzymuje brzmienie zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszego pisma;
3) w pkt 3.3 w załączniku nr 6 do SIWZ – SST – SP Nr 1 zdanie piąte otrzymuje brzmienie:
„Wymaga się udzielenia 36-miesięcznej gwarancji na ułożoną nawierzchnię.”
4) w § 2 ust. 1 pkt 3 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ lit. b) i c) otrzymują brzmienie:
„b) wykonanie nawierzchni amortyzującej w kolorze pomarańczowym o powierzchni 222,75 m2,
c) wykonanie nawierzchni komunikacyjnej w kolorze niebieskim o powierzchni 67,25 m2,”.

Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 ustawy Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert określony w cz. XII SIWZ, który otrzymuje brzmienie:
„XII. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, pok. nr 40 – w terminie do dnia 6 lipca 2011 r. do godziny 10.00. Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Piszu: 7.15 – 15.15.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza, pok. nr 39 – w dniu 6 lipca 2011 r. o godzinie 10.20”.

Załączniki:
- treść zapytania nr 1
- treść zapytania nr 2
- zmieniony załącznik nr 5 do SIWZ – dokumentacja projektowa – projekt zagospodarowania terenu – GZS.
Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 29 cze 2011 11:21
Data opublikowania: środa, 29 cze 2011 15:54
Data przejścia do archiwum: czwartek, 7 lip 2011 10:42
Opublikował(a): Bartłomiej Sienkiewicz
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 2246 razy