ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE NR 1 DO TREŚCI SIWZ WRAZ ZE ZMIANĄ TREŚCI SIWZ ORA ZMIANĄ TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Wiadomość przeniesiona do archiwum
na dostawę i montaż urządzeń zabawowo – zręcznościowych na placach zabaw na terenie gminy i miasta Pisz
Do Zamawiającego w dniu 11 sierpnia 2011 r. wpłynęło zapytanie nr 1 dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż urządzeń zabawowo – zręcznościowych na placach zabaw na terenie gminy i miasta Pisz. Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” udziela odpowiedzi:
ZAPYTANIE NR 1:
Należy przyjąć ilość 4 szt.
Mając powyższe na uwadze na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Zamawiający zmienia treść SIWZ w następujący sposób:
- w cz. III w ust. 4 pkt 1 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„1) huśtawka wahadłowa podwójna – 4 szt.;”
Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 ustawy Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert określony w cz. XII SIWZ, który otrzymuje brzmienie:
„XII. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, pok. nr 40 – w terminie do dnia 19 sierpnia 2011 r. do godziny 10:00. Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Piszu: 7:15 – 15:15.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza, pok. nr 39 – w dniu 19 sierpnia 2011 r. o godzinie 10:20”.
Załącznik:
- treść zapytania nr 1
ZAPYTANIE NR 1:
Należy przyjąć ilość 4 szt.
Mając powyższe na uwadze na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Zamawiający zmienia treść SIWZ w następujący sposób:
- w cz. III w ust. 4 pkt 1 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„1) huśtawka wahadłowa podwójna – 4 szt.;”
Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 ustawy Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert określony w cz. XII SIWZ, który otrzymuje brzmienie:
„XII. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, pok. nr 40 – w terminie do dnia 19 sierpnia 2011 r. do godziny 10:00. Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Piszu: 7:15 – 15:15.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza, pok. nr 39 – w dniu 19 sierpnia 2011 r. o godzinie 10:20”.
Załącznik:
- treść zapytania nr 1
Pliki do pobrania:
- treśc zapytania nr 1 (pdf) 12 sie 2011 10:15 0,15 MB