ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA NR 1 I 2 DO TREŚCI SIWZ WRAZ ZE ZMIANĄ TREŚCI SIWZ ORAZ ZMIANĄ TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Wiadomość przeniesiona do archiwum
na budwoę sieci wodociągowej w miejscowościach Hejdyk i Ciesina
Do Zamawiającego w dniu 4 listopada 2011 r. wpłynęły zapytania nr 1 i 2 dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na budowę sieci wodociągowej w miejscowościach Hejdyk i Ciesina. Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” udziela odpowiedzi:
ZAPYTANIA NR 1 i 2:
Studzienki drenażowe wymienione w przedmiarach robót będą studzienkami wykorzystywanymi do odwodnienia wykopu na czas układania rurociągów. Studzienki te po ułożeniu rurociągów powinny być zdemontowane. Projektant nie precyzuje typu studzienek oraz materiałów, z jakich mają być wykonane, pozostawiając w tym zakresie decyzję Wykonawcy (w porozumieniu z inspektorem nadzoru inwestorskiego).
Mając powyższe na uwadze oraz w związku z zasadą równego traktowania Wykonawców oraz zachowaniem uczciwej konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Zamawiający zmienia treść SIWZ w następujący sposób:
1) w cz. III w ust. 1 pkt 3 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„3) montaż studzienek rewizyjnych – 26 szt. (na czas wykonywania drenażu),”;
2) w cz. VII w ust. 1 SIWZ pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, z którego wynikać będzie wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej lub wodociągu o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 1.200.000 zł brutto;”
3) w cz. XI w ust. 9 pkt 2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, z którego wynikać będzie wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej lub wodociągu o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 1.200.000 zł brutto;”
4) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ w § 2 w ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) montaż studzienek rewizyjnych – 26 szt. (na czas wykonywania drenażu),”.
Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 ustawy Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert określony w cz. XII SIWZ, który otrzymuje brzmienie:
„XII. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, pok. nr 40 – w terminie do dnia 14 listopada 2011 r. do godziny 10.00. Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Piszu: 715 – 1515.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza, pok. nr 39 – w dniu 14 listopada 2011 r. o godzinie 10.20”.
Załączniki:
- treść zapytania nr 1
- treść zapytania nr 2
ZAPYTANIA NR 1 i 2:
Studzienki drenażowe wymienione w przedmiarach robót będą studzienkami wykorzystywanymi do odwodnienia wykopu na czas układania rurociągów. Studzienki te po ułożeniu rurociągów powinny być zdemontowane. Projektant nie precyzuje typu studzienek oraz materiałów, z jakich mają być wykonane, pozostawiając w tym zakresie decyzję Wykonawcy (w porozumieniu z inspektorem nadzoru inwestorskiego).
Mając powyższe na uwadze oraz w związku z zasadą równego traktowania Wykonawców oraz zachowaniem uczciwej konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Zamawiający zmienia treść SIWZ w następujący sposób:
1) w cz. III w ust. 1 pkt 3 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„3) montaż studzienek rewizyjnych – 26 szt. (na czas wykonywania drenażu),”;
2) w cz. VII w ust. 1 SIWZ pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, z którego wynikać będzie wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej lub wodociągu o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 1.200.000 zł brutto;”
3) w cz. XI w ust. 9 pkt 2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, z którego wynikać będzie wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej lub wodociągu o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 1.200.000 zł brutto;”
4) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ w § 2 w ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) montaż studzienek rewizyjnych – 26 szt. (na czas wykonywania drenażu),”.
Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 ustawy Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert określony w cz. XII SIWZ, który otrzymuje brzmienie:
„XII. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, pok. nr 40 – w terminie do dnia 14 listopada 2011 r. do godziny 10.00. Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Piszu: 715 – 1515.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza, pok. nr 39 – w dniu 14 listopada 2011 r. o godzinie 10.20”.
Załączniki:
- treść zapytania nr 1
- treść zapytania nr 2
Pliki do pobrania:
- treść zapytania nr 1 (pdf) 7 lis 2011 10:35 0,13 MB
- treść zapytania nr 2 (pdf) 7 lis 2011 10:35 0,2 MB