BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA NR 1, 2, 3, 4, 5 I 6 DO TREŚCI SIWZ WRAZ ZE ZMIANĄ TREŚCI SIWZ ORAZ ZMIANĄ TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

na remont budynku Domu Pogrzebowego przy ul. Spokojnej w Piszu

Do Zamawiającego w dniach 4 i 5 stycznia  2012 r. wpłynęły zapytania nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na remont budynku Domu Pogrzebowego przy ul. Spokojnej w Piszu. Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” udziela odpowiedzi:

 

ZAPYTANIE NR 1:

Ad. 1. Wycenę prac należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, jednak mając na uwadze, że jest to dokończenie prac remontowych należy przy wycenie opierać się również na  przedmiarach robót,  w których ujęte są roboty niezbędne do dokończenia zamówienia.

Ad. 2. Jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca przedkłada także dokumenty i oświadczenia dotyczące tych podmiotów w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.

 

ZAPYTANIE NR 2:

Rozdział 3 poz. 9 przedmiaru robót sanitarnych odnosi się do montażu agregatu chłodniczego, który jest w posiadaniu Zamawiającego.

 

ZAPYTANIE NR 3:

Ad. 1. Skład zabudowy kuchennej obrazuje rysunek AII-19 załącznik nr 5 do SIWZ – dokumentacja projektowa – roboty budowlane.

Ad. 2. Zakup i montaż zabudowy kuchennej leży po stronie Wykonawcy.

 

ZAPYTANIE NR 4:

Ad. 1. Ilość – 2 aparaty.

Ad. 2 i 3. Jednostka obmiaru jest prawidłowa – aparat.

 

ZAPYTANIE NR 5:

Ad. 1. Zmiana przedmiaru.

Ad. 2. Należy przyjąć powierzchnię zgodnie z przedmiarem.

Ad. 3. Rozdział 3 poz. 9 przedmiaru robót sanitarnych odnosi się do montażu agregatu chłodniczego, który jest w posiadaniu Zamawiającego.

Ad. 4. Zakup i montaż wyposażenia łazienek leży po stronie Wykonawcy.

 

ZAPYTANIE NR 6:

Ad. 1. Wycenę prac należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, jednak mając na uwadze, że jest to dokończenie prac remontowych należy przy wycenie opierać się również na  przedmiarach robót,  w których ujęte są roboty niezbędne do dokończenia zamówienia.

Ad. 2. Jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca przedkłada także dokumenty i oświadczenia dotyczące tych podmiotów w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.

 

Mając powyższe na uwadze na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Zamawiający zmienia treść SIWZ w następujący sposób:

1) w cz. III w ust. 1 SIWZ pkt 6 otrzymuje brzmienie:

„6) pokrycie dachu o powierzchni 285,28 m2 blachą stalową powlekaną matową o grubości rdzenia 0,50 mm firmy Pruszyński – identyczną z wcześniej ułożoną”;

2) poz. 13 Załącznika nr 7 do SIWZ – przedmiar robót budowlanych otrzymuje brzmienie:

Lp.

Podstawa

Opis i wyliczenia

j.m.

Poszcz

Razem

13 d.2.1

NNRNKB

202 0529-01

(z.IV) Pokrycie dachów blachą stalową ocynkowaną-trapezową o pow. arkuszy do 4.00 m2 na łatach lub deskowaniu – pozycja zastępcza – arkusze blachy RUUKKI Classic lub równoważnej

9.56+23.47*8+15.71*2+13.15*2+15.12*2

m2

285.280

285.280

„;

4) w § 2 w ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ pkt 6 otrzymuje brzmienie:

„6) pokrycie dachu o powierzchni 285,28 m2 blachą stalową powlekaną matową o grubości rdzenia 0,50 mm firmy Pruszyński – identyczną z wcześniej ułożoną;”.

 

Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 ustawy Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert określony w cz. XII SIWZ, który otrzymuje brzmienie:

„XII. Miejsce oraz termin składania ofert:

1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, pok. nr 40 – w terminie do dnia 16 stycznia 2012 r. do godziny 1000. Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Piszu: 715 – 1515.

2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza, pok. nr 39 – w dniu 16 stycznia 2012 r. o godzinie 1020”.

 

Załączniki:

- treść zapytania nr 1

- treść zapytania nr 2

- treść zapytania nr 3

- treść zapytania nr 4

- treść zapytania nr 5

- treść zapytania nr 6

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 10 sty 2012 12:59
Data opublikowania: wtorek, 10 sty 2012 14:28
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 16 sty 2012 13:37
Opublikował(a): Bartłomiej Sienkiewicz
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 2132 razy