ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA NR 1, 2, 3, 4, 5 I 6 DO TREŚCI SIWZ WRAZ ZE ZMIANĄ TREŚCI SIWZ ORAZ ZMIANĄ TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Do Zamawiającego w dniach 4 i 5 stycznia 2012 r. wpłynęły zapytania nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na remont budynku Domu Pogrzebowego przy ul. Spokojnej w Piszu. Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” udziela odpowiedzi:
ZAPYTANIE NR 1:
Ad. 1. Wycenę prac należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, jednak mając na uwadze, że jest to dokończenie prac remontowych należy przy wycenie opierać się również na przedmiarach robót, w których ujęte są roboty niezbędne do dokończenia zamówienia.
Ad. 2. Jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca przedkłada także dokumenty i oświadczenia dotyczące tych podmiotów w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.
ZAPYTANIE NR 2:
Rozdział 3 poz. 9 przedmiaru robót sanitarnych odnosi się do montażu agregatu chłodniczego, który jest w posiadaniu Zamawiającego.
ZAPYTANIE NR 3:
Ad. 1. Skład zabudowy kuchennej obrazuje rysunek AII-19 załącznik nr 5 do SIWZ – dokumentacja projektowa – roboty budowlane.
Ad. 2. Zakup i montaż zabudowy kuchennej leży po stronie Wykonawcy.
ZAPYTANIE NR 4:
Ad. 1. Ilość – 2 aparaty.
Ad. 2 i 3. Jednostka obmiaru jest prawidłowa – aparat.
ZAPYTANIE NR 5:
Ad. 1. Zmiana przedmiaru.
Ad. 2. Należy przyjąć powierzchnię zgodnie z przedmiarem.
Ad. 3. Rozdział 3 poz. 9 przedmiaru robót sanitarnych odnosi się do montażu agregatu chłodniczego, który jest w posiadaniu Zamawiającego.
Ad. 4. Zakup i montaż wyposażenia łazienek leży po stronie Wykonawcy.
ZAPYTANIE NR 6:
Ad. 1. Wycenę prac należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, jednak mając na uwadze, że jest to dokończenie prac remontowych należy przy wycenie opierać się również na przedmiarach robót, w których ujęte są roboty niezbędne do dokończenia zamówienia.
Ad. 2. Jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca przedkłada także dokumenty i oświadczenia dotyczące tych podmiotów w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.
Mając powyższe na uwadze na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Zamawiający zmienia treść SIWZ w następujący sposób:
1) w cz. III w ust. 1 SIWZ pkt 6 otrzymuje brzmienie:
„6) pokrycie dachu o powierzchni 285,28 m2 blachą stalową powlekaną matową o grubości rdzenia 0,50 mm firmy Pruszyński – identyczną z wcześniej ułożoną”;
2) poz. 13 Załącznika nr 7 do SIWZ – przedmiar robót budowlanych otrzymuje brzmienie:
„
Lp. |
Podstawa |
Opis i wyliczenia |
j.m. |
Poszcz |
Razem |
13 d.2.1 |
NNRNKB 202 0529-01 |
(z.IV) Pokrycie dachów blachą stalową ocynkowaną-trapezową o pow. arkuszy do 4.00 m2 na łatach lub deskowaniu – pozycja zastępcza – arkusze blachy RUUKKI Classic lub równoważnej 9.56+23.47*8+15.71*2+13.15*2+15.12*2 |
m2 |
285.280 |
285.280 |
„;
4) w § 2 w ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ pkt 6 otrzymuje brzmienie:
„6) pokrycie dachu o powierzchni 285,28 m2 blachą stalową powlekaną matową o grubości rdzenia 0,50 mm firmy Pruszyński – identyczną z wcześniej ułożoną;”.
Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 ustawy Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert określony w cz. XII SIWZ, który otrzymuje brzmienie:
„XII. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, pok. nr 40 – w terminie do dnia 16 stycznia 2012 r. do godziny 1000. Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Piszu: 715 – 1515.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza, pok. nr 39 – w dniu 16 stycznia 2012 r. o godzinie 1020”.
Załączniki:
- treść zapytania nr 1
- treść zapytania nr 2
- treść zapytania nr 3
- treść zapytania nr 4
- treść zapytania nr 5
- treść zapytania nr 6
- treść zapytania nr 1 (pdf) 10 sty 2012 13:07 0,46 MB
- treść zapytania nr 2 (pdf) 10 sty 2012 13:07 0,26 MB
- treść zapytania nr 3 (pdf) 10 sty 2012 13:07 0,2 MB
- treść zapytania nr 4 (pdf) 10 sty 2012 13:07 0,19 MB
- treść zapytania nr 5 (pdf) 10 sty 2012 13:07 0,27 MB
- treść zapytania nr 6 (pdf) 10 sty 2012 13:07 0,5 MB