BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA NR 1 I 2 DO TREŚCI SIWZ WRAZ ZE ZMIANĄ TREŚCI SIWZ ORAZ ZMIANĄ TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

na dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, jego instalację pod wskazanymi adresami oraz usługę świadczenia przez okres 36 miesięcy stałego dostępu do szerokopasmowego Internetu pod wskazanymi adresami, wraz z dostawą sprzętu wymaganego do realizacji usługi
Do Zamawiającego w dniu 1 czerwca 2012 r. wpłynęły zapytania nr 1 i 2 dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, jego instalację pod wskazanymi adresami oraz usługę świadczenia przez okres 36 miesięcy stałego dostępu do szerokopasmowego Internetu pod wskazanymi adresami, wraz z dostawą sprzętu wymaganego do realizacji usługi. Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” udziela odpowiedzi:

ZAPYTANIE NR 1:
Ad. 1. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów dotyczących terminów płatności faktur.
Ad. 2. Zamawiający nie wyraża zgody na wykreślenie zapisów dotyczących kar umownych.
Ad. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na dodanie do treści wzoru umowy proponowanego zapisu.
Ad. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę wysokości kar umownych.
Ad. 5. Zamawiający nie wyraża zgody na wykreślenie zapisu dotyczącego odstąpienia od umowy.
Ad. 6. Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 8 czerwca 2012 r. do godz. 10:00.

ZAPYTANIE NR 2:
Ad. 1. Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację zapisu dotyczącego prędkości przesyłu danych. Prędkość transmisji danych musi spełniać wymogi określone w pkt. 3 Załącznika nr 7 do SIWZ.
Ad. 2. Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie ust. 3 i 4 w § 8 wzoru umowy na zadanie nr 2 stanowiącego załącznik nr 5b do SIWZ.
Ad. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę proponowanego zapisu – nie dotyczy on płatności za abonament za usługi telekomunikacyjne.
Ad. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów dotyczących terminów płatności faktur.
Ad. 5. Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 8 czerwca 2012 r. do godz. 10:00.

Mając powyższe na uwadze na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Zamawiający zmienia wzór umowy na zadanie nr 2 stanowiący załącznik nr 5b do SIWZ poprzez wykreślenie w § 8 wzoru umowy ust. 3 i 4.

Jednocześnie na podstawie art. 38 ust. 6 ustawy Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert określony w cz. XII SIWZ, który otrzymuje brzmienie:
„XII. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, pok. nr 40 – w terminie do dnia 8 czerwca 2012 r. do godziny 10:00. Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Piszu: 715 – 1515.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza, pok. nr 39 – w dniu 8 czerwca 2012 r. o godzinie 10:20”.

Załączniki:
- treść zapytań nr 1 i 2
Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 4 cze 2012 13:14
Data opublikowania: poniedziałek, 4 cze 2012 13:38
Data przejścia do archiwum: wtorek, 12 cze 2012 11:45
Opublikował(a): Bartłomiej Sienkiewicz
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1964 razy